IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Лъчите в Адронния колайдер стигнаха рекордна енергия


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

91
bluelight
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Напред науката е Слънце ..... само да внимаваме да не ни опече ;)
отговор Сигнализирай
90
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
аз мисля че ще се взриви
отговор Сигнализирай
89
1321
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Da ne vzemat da ni zatriqt ili pone da suob6tqt kogato re6at da go pravqt :).Uspex,stiskam palci
отговор Сигнализирай
88
equinox
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
През юни 1942 г. проф. Месершмит възлага на своя колега проф. Фоигт разработката Р.1101 на едноместен изтребител с турбореактивен мотор и голяма стреловидност на крилните плоскости и опашката. За да се избегнат недостатъците на стреловидните крила, в проекта се предвижда тя да се променя по време на полета с помощта на хидравлична система. На 29 април 1945 г. американците завземат заводите и летището в Оберамергау и прототипът Ме (Р.1101) е плячкосан. Така той не полита в Германия, а чак през 1
отговор Сигнализирай
87
equinox
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Първият му полет е на 13 август 1941 г. от летеца изпитател Хайни Дитмар, който по-късно в хоризонтален полет достига скорост 1004 km/h (М=0,84) на 3000 m височина. От този ракетен прехващач са произведени 364 самолета за деветте въздушни бази на Германия, "покриващи" основните промишлени центрове. По-късно през 1942 г. е разработен Ме 163С, но като съвсем нов тип самолет получава ново означение Ме 263. Той е с нов течнореактивен мотор с 2 горивни камери. Замисляйки създаването на изтребител-пр
отговор Сигнализирай
86
equinox
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
"В моите фабрики се построиха два революционни модела - Ме 163 и Ме 262. Най-напред Ме 163 "Komet" бе създаден не от мен, а от проф. Александър Липиш. Той конструираше планери "летящо крило" (без хоризонтален стабилизатор) и още от 1926 г. проучваше в научен институт устойчивостта и управляемостта им. Липиш искаше да ги изпробва в производството и аз продължих проекта му. Получи се самолет с късо тяло без хоризонтална опашка, така че в задния му край можеше да се вмести ракета. Нямаше мотор - ни
отговор Сигнализирай
85
equinox
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Общо са произведени 1433 броя от всички модификации, някои от които имат бордови локатори и са били много ефективни при нощни атаки срещу съюзническите бомбардировъчни формации.
отговор Сигнализирай
84
equinox
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ме 262 става първият турбореактивен самолет, участвал в бойни действия. След войната много самолети Ме 262 попадат в ръцете на съюзниците и познатото ни явление "авторско копиране" е в пълен ход. Само Чехословакия го произвежда в непроменен двуместен учебен вариант.
отговор Сигнализирай
83
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ЗАПАДЪТ ДВИЖИ НАУКАТА И ТЕХНОЛОГЙИТЕ НАПРЕД !
отговор Сигнализирай
82
Томов
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Васко, ровят за да може невежи като теб да ползват електронни устройства, да ходят облечени, нахранени, изкъпани и да се придвижват бързо из цял свят.Все неща дето хора дето са се ровили в непознати материи са ги открили, викат им учени.Иначе алтернативата са поповете, предсрасъдъците и живот в едно вечно средновековие.
отговор Сигнализирай
Новини