IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Революционни мечти в небето


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

26
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До HuskyНе се притеснявай това е Boeing N1 в авиацията.Така че когато ви се наложи да летите и то на Boeing единственното нещо, което трябва да правите е да се наслаждавате на полета и нищо друго.
отговор Сигнализирай
25
Husky
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
След като падна френският Airbus в Атлантическият океан, имаше много спекулации, като една от тях беше че опашката на самолета се е откъртила, защото са били използувани композитни материали. Казваше се също, че лакомията за повече печалби подлага на риск пътниците. Ще видим. Надявам се да не е така...
отговор Сигнализирай
24
до Отворкото
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Пич такива линии може да има и сега, единствената причина е че не са рентабилни така че приказваш пълни глупости. Освен това ако въобще имаш представа накъде отиват нещата в авиацията щеше да знаеш, че тенденцията е точно обратната. Да се накъсат полетите, за да могат по-добре да се комбинират като маршрути -> оттам по-голяма икономия и по-ниско CO2. Нали това им е манията в момента... прословутото CO2
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
хаха браво бе...линия Бургас - Лас Вегас, а не щеш ли направо Елхово-Токио ?
отговор Сигнализирай
22
Томов
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Браво, само дето много бавно върви прогреса при самолетите. Какво да направиш, физиката си е физика.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Нека полети поне 2-3 години и тогава ще го видим дали си струва милиардите
отговор Сигнализирай
20
Бг
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Как точно ще е по-логичен??? Като се прехвърлям от самолет на самолет и губя време навсякъде ?? На теб мозъка ти включен ли е??
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Май за Бургас до Лас Вегас варианта на Еърбъс е по-логичен. Така че не е много сигурно чия концепция ще е по-печеливша.
отговор Сигнализирай
18
Кондьо
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
хахахаха Най-дразнещо е когато, някой се изказва с претенците да зне нещо, а всъщност говори глупости. Крилата са със доста силно изразена положителна "V" образност. Това " вдигнатото, заостреничко в края" се нарича уинглет. Предназначението му е да препятства протиането на въздушни потоци от долната към горната повърхност на крилото. Като по този начин намалява индуктивното съпротивление. Създава и сила, коато има компонента насочена по посока на полета т.е. работи като платно на кораб.
отговор Сигнализирай
17
БГ
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
до Н.Йорк и от там с друг самолет до Вегас. Всичкото това може да се направи от 787 в непосредствен полет Бургас - Лас Вегас.Концепцията е различна и много по-добра от европейската.Затова и поръчките на Боинг са повече. Поляците потвърдиха днес закупуването на 8 самолета 787.
отговор Сигнализирай
Новини