Консумацията на определени храни води до освобождаване на хормони в стомаха, които оставят чувство за ситост и намаляват глада. Включването на тези храни в диетата помага и за намаляване на теглото...
Ябълки
Тези плодове са с богато съдържание разтворими фибри. Според данни на проучване, публикувано в сп. Appetite, жените, които консумират три ябълки дневно, губят повече килограми, в сравнение с тези, които не са включили плода в хранителния си режим.
Семена
Те не само съдържат голямо количество фибри, но също така имат и нисък гликемичен индекс, който поддържа нивата на кръвната захар и намаляват глада за въглехидратни храни.
Яйца
Консумацията на богатите на протеин яйца може да потисне хормона грелин, който стимулира апетита. В резултатите от проучване, поместено в European Journal of Clinical Nutrition, се посочва, че тези, които консумират яйца, за закуска, приемат 438 калории по-малко през останалата част от деня.
Червено цвекло
Коренът е сред най-полезните и нискокалорични храни. В него се съдържат много фибри, които контролират апетита и поддържат адекватната функция на храносмилателната система.
Гъби
Без значение от предпочитанията към отделните гъби, те са с ниско съдържание на калории. В допълнение, гъбите съдържат и голямо количество калий и са богати на есенциални минерали, включително селен и ниацин, които могат да повишат нивата на метаболизма.
Зеле
Ако целта ни е да загубим излишни килограми, като заедно с това подобрим здравословното си състояние, следва да включим зеле в хранителния си режим. То съдържа фитонутриенти и фибри, които поддържат чувството за ситост за по-дълго и по този начин се борят срещу глада.
Повече полезна информация може да откриете в рубриката „Хранене“ на Puls.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Dow се срина с над 900 пункта, разпродажбите в сектора на чиповете се засилиха
САЩ тайно са помогнали за износа на над 100 млн. барела петрол през Ормузкия проток
OpenAI се присъединява към IPO манията за изкуствен интелект за 3,6 трлн. долара
Porsche няма да произвежда изцяло електрическа версия на 911
Експерт: До 2030 г. AI и центровете за данни може да консумират ток колкото цяла Япония
Правителството осигури над 25 млн. евро по бюджета на Фонд „Земеделие“
AI намалява стреса и риска от медицински грешки в болниците
Плодовете, които мощно подобряват сърдечното здраве при преддиабет
Странни пътни знаци в Европа, които шофьорите трябва да познават
5 зодии с най-голям шанс за повишение през юни 2026
Рецепта по турски: Плачещ сладкиш
Спортът по телевизията днес, 11 юни
Мачовете по телевизията днес, 11 юни
Хамилтън е сигурен: Първата ми победа с Ферари е близо
Тайсън Фюри избесня
ЦСКА ще играе първите си мачове в Лига Европа на стадион "Васил Левски"
Дунав Русе пусна абонаментни карти по 120 и 160 евро
Испанска рецепта за хрупкави чушлета Падрон (pimientos de Padrón)
Дневен хороскоп за 11 юни, четвъртък
6 зодии с много късмет до края на юни
Експлозия от десени за лято 2026 (+Снимки)
Погрижете се за домашния уют с шест ТОП сезонни оферти от HomeMax
Коста Каракашян завършва юбилейния пети сезон на Karakashyan & Artists с наградени спектакли и международни участия
Ново европейско проучване: Българите са против приемането на Украйна в ЕС
До 2035 г. България ще увеличи разходите за отбрана на до 5% от БВП
"Коперник": Преживяхме вторият най-топъл май в историята
Как реагира светът на новината, че спираме да пращаме оръжия на Украйна
Фен събра бири от всички страни на Световното първенство и предизвика сензация
Забраниха да се вдигат цените без ясна обосновка
Ледникът на Страшния съд се топи все по-бързо
Откриха ген, устойчив на антибиотици, в Средиземно море
В Слънчевата система може да е имало още две планети гиганти
Започнаха първите изпитания на „еликсир на младостта“ върху човек
Край Шанхай заработи първият подводен център за данни, захранван от вятър
Планетата е заплашена от екстремни горещини и хаос