IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Чехия свиква голяма среща за автомобилите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

9
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
"Вече има телефони, зареждащи се за под 10 мин, и поддържащи 1800 цикъла при тази скорост. Скоро и автомобилите ще ги последват. " - Има два модела, дето уж са за 17 минути, ама ако условията са перфектни, инапе са по скоро 22-23 минути. И за твоя информация, натоварването там е много по-малко от това, което се получава в батерията на ел. кола. 1800 "цикъла" са маркетингова глупост. Автомобилите, тук не следва, а и водят, но откъде да знаеш?
отговор Сигнализирай
8
Минаващ
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 18
Виждат, че са много назад с материала, дотолкова, че да не могат да излязат на печалба от електромобилите. Не могат да затворят веригата с батериите, и се опитват да лобират за отлагане на пълното електрифициране. Това, което изглежда не могат да осъзнаят е, че скоро никой няма да им иска мръсните, шумни, развалящи се таралясници. Вече има телефони, зареждащи се за под 10 мин, и поддържащи 1800 цикъла при тази скорост. Скоро и автомобилите ще ги последват. Само че, за съжаление ще са китайски.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 25 Не харесвам 3
Защо никой не казва колко ще замърсяват батериите, а и къде ще ги изхвърляме. Поредното безумие е това с тези коли.
отговор Сигнализирай
6
Batman
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Дано до тогава светат да не съществува, че да няма губещи и печеливши.А да има равни...
отговор Сигнализирай
5
Гошо
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 13
До Безумие еНяма скъпо ,щом Брюксел са казали ,изхвърляш замърсяващият автомобил и купуваш електромобил
отговор Сигнализирай
4
Безумие е
преди 2 години
Харесвам 27 Не харесвам 3
Много скъпо излиза. Нова електрическа кола със средно добри параметри струва около 100 000 лева. Батерията и ще издържи най много 10 години. Който си купи втора употреба ще трябва в един момент даде поне едни 30 000 лева за смяна на батерията ако иска да кара нормално. После идва проблема със зареждането. Не е удобно да се пътува на дълги разстояния. Трябва да имаш втора кола с двг. Просто се обезсмисля цялото нещо. По добре си вземи една истинска кола и не се занимавай с глупости.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 6 Не харесвам 8
За Германия и Чехия автомобилния бизнес свърши . Бъдещето е в Метални части направени в Русия с евтин ток материали и данъци и китайски чипове софтуер и вътрешен дизайн без компромиси и пластмаса . Това е бъдещето а не ЕС .
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
До 2030 да ги били спряли след това, връщаме файтоните ли то ясно че електрическите автомобили за нищо не стават
отговор Сигнализирай
1
Мда
преди 2 години
Харесвам 26 Не харесвам 1
Поканени са всички държави където има производство на автомобили.Предполагам всички.ще са против подготвяния закон.Този идиотия просто няма как да мине !
отговор Сигнализирай
Новини