IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Електрическият скутер май бил по-вреден от пълен дизелов автобус


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

73
Абсурд
преди 5 години
Харесвам 24 Не харесвам 4
От девет кладенеца вода извадиха
отговор Сигнализирай
72
Странно, странно....
преди 5 години
Харесвам 28 Не харесвам 5
....излиза, че 15 кг ел тротинетка, изработена от метал и пластмаса е екологически вредна, а 1, 3 т електромобил, сътворен от същите тези материали, е истински балсам за екологията....Ти да видиш чудеса!
отговор Сигнализирай
71
дядо йоцо гледа
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 6
До минувачТоест електроавтомобилите се правя от неправилна стомана и пластмаса, а дизелите от правилна стомана и пластмаса. Ъхъ.
отговор Сигнализирай
70
минувач
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Пичове, това важи и за електрическите автомобили. Намерете анализи, в които се описва, дали са Environmental Friendly, понастоящем и ще осъзнаете за какво иде реч.
отговор Сигнализирай
69
мазепа
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 10
Газ пикаят някои ''учени'' и ''журналисти'' - еничари на ''великая и необятная''
отговор Сигнализирай
68
Николай Малинов
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 7
От Копринка: ние от партия русофили се обявяваме против тротинетката като превозно средство. Всеки с тротинетката е буржуй. Призоваваме за партизанска борба срещу престъпниците използуващи тротинетки, врагове на народа и монархофашисти. На борците против капитализма ще раздадем карти за отстъпка на Лукойл.
отговор Сигнализирай
67
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 20 Не харесвам 3
Невероятно идиотско съчинение.Не мога да повярвам колко плиткоумни пропаганди вървят.
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Един двуосен автобус тежи около 10 тона без товар и пътници. Тротинетките тежат различно, примерно средно 10-12 кг, но тези дето ги дават под наем, тежат повече, има и по-леки. Автобусът изминава поне 500 пъти повече километри от тротинетката, с примерно средно 40 пътника. Излиза, че материалите за производството на 1 автобус трябва да се сравнят с материалите за производството на 20000 тротинетки.
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Истината е, че хората не си купуват/наемат тротинетки защото са екологични, а защото им е по-удобно (бързо, лесно, евтино) да ги ползват. Никой в БГ ( а и на много други места) не се интересува колко екологични са тротинетките заради екологията. Виж, за да спести от гориво, паркинг, поддръжка и пр. да. Между другото, за да може човек да направи обстоен анализ на влиянието им трябва да има доста информация и да е специалист в няколко области. Затова такива изследвания се правят от екипи
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Учените са взели под внимание изхвърлените в атмосферата вредни емисии (СО2), които са нужни за производството на електроенергия за скутерите.-------------Браво, бе!Най-сетне!!!Тези "оЧени" откриха Америка!!!!Сега остава да признаят и вредата от така наречената "Зелена Енергия" и ще ги призная за Учени!!!!!!!!!!!
отговор Сигнализирай
Новини