IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Електрическият скутер май бил по-вреден от пълен дизелов автобус


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

43
666
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
Вие правите ли си сметката, че тротинетки могат и да се произвеждат във всеки един дърводелски цех за минути без пластмаса, само с дърво и алуминий или метал, по-евтино, екологично и здраво от пластмасата. Дърво ще порасне, пластмаса няма да изчезне. А за автомобил знаете ли колко ток се използва и работна сила. Проверете колко елемента има в един автомобил и от какво са. Пластмаса и метал. Масло антифриз, фреон, чистачки, стелки, гуми, всяка година, но батерията 7Ah им пречи.
отговор Сигнализирай
42
Циник
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
Гледам пишат тука... Хора, които не виждат по-далеч от носа си.Това е като азбеста през 60 - 70те години... Супер нова технология, за изолация... Наблъскаха милиони тонове... И никой не знае колко народ се изтрови от него.Ако 99,9% от един дизелов автомобил подлежи на рециклиране..Много малка част от лития - в батериите може да се ползва отново... Милиарди тонове тежки отровни метали - вече са готови да изтровят природата - 30 000 Тесли х 480кг. Батерии всяка - 14 400 000 отрови...
отговор Сигнализирай
41
Край
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 6
Най безвредно е с дизелов голф 3 без катализатор. По възможност да гори и масло и да е тунингован. Особено безвредно е като се кара с "дизела" дето го продава Гошо -парнаджията на детската градина в село.
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Използването на един велосипедист в София, води до замърсяване на въздуха, колкото от няколкостотин автомобила, заради факта, че на един велосипедист се падат няколко хиляди автомобила, които висят в задръстване, заради велоалеята. С тротинетките е същото плюс вредите заради батерията.
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Всяко начало създава конфликт.Този конфликт ще е много жесток, защото едни хора владеят 95 % от всичко по света, благодарение на нефта и газа, на войните, които си измисля, за да напълни гушата си , да притиска народите за това, да ги тероризират и владеят.Електрическият двигател е трън в дебелия или супер кльощав зад.ник на онези, които два века побъркаха целия свят с алчността си.Ще се направят правила, всичко е въпрос на организация. Има голяма съпротива, тя не може да обори екологията.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Отделянето на част от платното за движение за велоалея, по която сега се движат в нарушение и тротинетките, води до по-големи задръствания и по-голямо замърсяване на въздуха. Това май не са го отчели при изследването. Няма да се учудя, ако замърсяването от тротинетките е не просто по-голямо, а в пъти по-голямо от замърсяването с този дизелов автобус.
отговор Сигнализирай
37
МНЕНИЕ
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Защо ЕС разреши вноса от Китай на Тритонетки ?Защо не разреши вноса на Електомобили за по 5 000 лева и с пробег 500 километра ?Защо не разреши вноса на Фотоволтаици по 5 стотинки Киловат ?Китай ще промени Света .Ама ако разреши - ЕС ще се срине , заради скъпите и неефективни Технологии .
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Кой ще понесе отговорността, когато тротинеткаджията на скорост връхлети върху пешеходеца на тротоара или на пешеходната пътека? В такива случаи тротинеткаджии и велосипедисти бягат и как после да кажеш кой те е построил? Нямат номера като автомобилите, често са с противогаз и не му се вижда и лицето. Отделно, че са причина за по-голямо замърсяване на въздуха, защото затрудняват движението на останалите ППС.
отговор Сигнализирай
35
мдаа
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
Ако изследването е поръчано от производителите на дизели или на гориво , очаквам ел.тротинетките да са много по-вредни от всичко вредно за човек-пушене ,захар , алкохол , тъщи и пр.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Никой не взима впредвид производството на тези тротоЛетки нито превозването им и прибирането всеки ден от различни места в градовете. Но иначе били много Екологични. Няма нищо екологично просто правят мангизи. Ел. автомобилите са много по замърсяващи като погледнете от каква пластмаса са направени. А за производството само на една батерия замърсяването на природата е по голямо от замърсяването на един автомобил за цяла година. Но като има наивници да вярват така щее.
отговор Сигнализирай
Новини