IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Електрическият скутер май бил по-вреден от пълен дизелов автобус


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

63
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Те нали ги знаете тия проучвания след това ще излезе друго коренно различно а после 3-то което оборва първите 2 и т.н като с кафето например и т.н
отговор Сигнализирай
62
Рекет
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
Искаме си дизеляците с рязaните катализатори.Учените в Северна Каролина едва ли са чували за практиката ни с катализаторите.Статията е част от кампанията по изнудване на фирмите, предоставящи тротинетките - първо беше проблемът с КАТ, сега и това. Докато не финансират предизборната кампания на ГЕРП, няма да ги оставят намира. В случая въобще не става дума за екология.
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
За батериите се използват редки елементи като кобалт, кобалт има само в Конго, а там има война, освен това замърсява почвата... Трябва да се търси друго решение
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
1 човек 1 тротинетка. 1 пълен автобус 100 човека. Значи сравняваме поне 100 тротинетки с 1 автобус. Автобусът върви 18 часа на ден, тротинетките най-много 1 час. Значи сравняваме поне 1800 (100х18) тротинетки с 1 автобус. Автобусът се използва 1 година, тротинетката най-много три месеца заради зимата и дъждовете. Значи сравняваме поне 7200 (1800х4) тротинетки с 1 автобус.
отговор Сигнализирай
59
манго
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Толкова неграмотен и шашав народ , а всички са спецове .....браво !
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Очакван резултат. Всеки здравомислещ човек и без това изследване и сам може да стигне до същия извод. Изненадващото е, че има хора, които не го разбират.
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
Колкото и парадоксално да звучи на онези 80%, тротинетките са по-вредни от този автобус, даже и без да се включат още много фактори, които са в полза на автобуса. Не разбрах само защо онези 80% сравняват една тротинетка с един автобус за времето, през което тротинетките може да се движи, а не променя 10000 тротинетки с 1 автобус.
отговор Сигнализирай
56
LoSho
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 9
Чета, чета, чета ... толкова глупости в една такава статия и в едно такова проучване !!!! УАУ !!! Трябва да си пълен ***, за да повярваш и на 1% от тези безумни констатации. Малко по-сериозно, г-да учени !
отговор Сигнализирай
55
az
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 12
Хора, разпространявайте истината, че тротинеткаджия е равно на джендър. Нека спасим няколко деца.
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 8
Тротинетката е предпоставка за замърсяване на въздуха. Шофьорите трябва постоянно да натискат спирачки и след това да дават газ заради опасно движещи се тротинетки. До като не се направят алей само за тях те определено са вредни за въздуха в София. Стига сте ни тровили имитирайки загриженост.
отговор Сигнализирай
Новини