IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Електрическият скутер май бил по-вреден от пълен дизелов автобус


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

33
до 32
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Разбира се, че в един автобус има по-малко метал и пластмаса. Защото един автобус не се сравнява с 1 тротинетка, а с толкова на брой, колкото хора побира един автобус... сега сравни един автобус с минимум 70-80 тротинетки и пак помисли.
отговор Сигнализирай
32
До 33 Алф
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Казваш, че с твоите Ел.джаджи изминават по 300 хиляди км на година. Я пак.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
За електрическите автомобили отдавна се знае, че са по-вредни от автомобилите с ДВГ и беше въпрос на време някой да се сети и за тротинетките и да направи изследване. Освен по-голями вреди за екологията, тротинетките предизвикват и голям стрес в пешеходците, когато профучават по тротоара покрай тях
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
Вредно средство за придвижване е всяко, от което не печелят арабите, руснаците, американците, германците и повечето фирми в първата десетка в света.Скоро електрическите скутери и въобще всяко електрическо превозно средство ще бъде обявено за враг номер едно на планетата и ще се забрани.
отговор Сигнализирай
29
Алф
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
Това изследване е пълн глупост от 10години имам електро велосипед и от 7 електро кола. За велосипеда до сега съм дал 1000лв за батерии като лифепо4 батерията ми е на 6години и върви като нова освен това и колата и колелото по някои път ги зареждам с слънчев панел. Ако бях на бензин щях да съм изгорил 25-30000лв
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
"Прави се от метал и пластмаса - най- опасните за околната среда материали"===Щото в автобуса няма метал и пластмаса и в автобуса не са в по-големи количества, нали?Разработката на технологиите за електрически превозни средства в момента също носи вреда на околната среда, може би в същата или дори по-голяма степен. Но това не значи, че не трябва да се върви в тази посока. Просто технологиите за изработка трябва да се подобрят, особено що се отнася до батериите.
отговор Сигнализирай
27
Пловдивчанин
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Поредното платено изследване от противниците на тротинетките и производителите на бензин и дизел! Нима автомобилите не изпалзват метал и пластмаса, а електрамтомабилите ток? Така,че "група учени" могат да докажат всичко , за което им се плаща!
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Не разбирам агресията спрямо тротинетките. На кого толкова пречат?! Вероятно, преди 120 години е имало същото реване от страна на каруцарите срещу автомобилите. Такава е човешката приаода, всяко ново нещо се посреща на нож и се мрънка до небесата колко е лошо, вредно, творение на дявола...Искаме или не, бъдещето на градското придвижване е градския транспорт и малките, индивидуални транспортни средства на ток...а не БМВ 535d, нов внос.
отговор Сигнализирай
25
Сандо
преди 5 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
То щото колите с ДВГ се берат от дърветата,и не са от метал и пластмаса.*** малоумната статия.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Трънът в дирниците на тези латексови продукти е че с 3лв. се изминават 100 км.Така макар и за 4-5 месеца в годината няма да се плащат скъпите билети за гр. транспорт, горивата за МПСтата, независимо от това, че реално погледнато броят на смелчаците, дръзнали да яхнат подобно возило, не е кой знае колко голям!От друга страна пък нашите юнаци, издкачащи из зад храстите с палка в ръка веднага съзряха нов източник на аванта! А що се отнася до тези с фирмите за тротинегки под наем да си преразгледат
отговор Сигнализирай
Новини