IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Да се отървеш от Tesla – мисията невъзможна


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 31 Не харесвам 0
До 21 Батерията на тесла не се различава по нищо с батерия от лаптоп. Друга игра има тук, която не е ннаписана в статията.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 31 Не харесвам 0
А когато са му сложили рег. номера, дали са му взели на човека ЕКО-такса?? Аз не съм се занимавал скоро, но мисля, че точно с такъв мотив я въведоха навремето и у нас. Уж за да има пари за разфасоне!
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 31 Не харесвам 0
Безплатна /или може би платена дори/ ПР статия за теслата. Не виждам друго обяснение!!
отговор Сигнализирай
20
ДО 21
преди 5 години
Харесвам 32 Не харесвам 1
Човека е баровец , иска да си плати и някой да му вземе скрапта законно .Ти май си му спасението - да я докара във вас , да извадиш метала и медта - да ги издадеш в пункта на ромската махала , акумулаторищете ще ги хвърлиш в реката .Е *** , *** .
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 32 Не харесвам 3
Батерията на тази кола се сваля елементарно. Клетките също не е проблем да се разглобят.... Някой май иска друг да му свърши работата просто. Друго обяснение нямам. Въпросните батериики, които са в конкретния автомобил, ги има в масово производство от момента, в който има лаптопи .... Просто не знам как да коментирам 'новината'. Нямало къде, никой не знаел как. На никой няма да му платят за работата. Това е проблема.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 38 Не харесвам 0
До Анонимен 18В никоя държава към момента няма индустриална технология по ликвидация на тези акумулатори. Има 1-2 експеримента.-Никой не притежава технология за ликвидацията им, в цял свят.Големият балон за "зелените автомобили" скоро ще се пукне.Зелените манипулатори го пренадуха.
отговор Сигнализирай
17
Г.Т.
преди 5 години
Харесвам 31 Не харесвам 0
До Анонимен 12Взе ми го от клавиатурата :)Поздрави!
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 33 Не харесвам 5
До Анонимен 5Стига демагогия. Тесла няма как да се занимават със законодателствата на 200 държави за това как се рециклират акумулатори. Това си е проблем на австрийското правителство, че не са предвидили съответните процедури и такси за рециклиране. Някакви чиновници са си чоплели носа и са очаквали някоя частна компания да се появи от нищото да им реши проблема. И сега Тесла били виновни.
отговор Сигнализирай
15
х
преди 5 години
Харесвам 41 Не харесвам 2
Абе накрая ще се окаже, че жицата въобще не е бъдещето, ама явно ще има един такъв период.Щом вече има слухове, че Даймлер се връщат обратно към развитеото на още по-екологични дизели от Евро6, ако е истина, тока е мъртъв.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 38 Не харесвам 0
Много друса - Мъск: изпуснете си малко гумитеМного е шумна - лепи уплътнения от алиекспресабе бета тестер не искам да ви ставам, ало Тесла
отговор Сигнализирай
Новини