IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Всяка втора нова кола е твърде широка за европейските градове


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

44
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 13 Не харесвам 6
Автомобилите са по-широки единствено заради надебелелите европейци. Вижте само номерацията на дрехите в сайтовете за продажба на дрехи и ще се уверите, че много бързо се продават дрехите с номерация 3XL и 4XL, след това изчезват бързо XXL и XL, а размер S и M не се търсят с такъв мащаб. Те дори седалките в автобусите им са тесни. Идете да видите в Германия как са се угоили хората! Но може и да се разходите из България - ще видите огромен брой деца и възрастни с наднормено тегло.
отговор Сигнализирай
43
Паркетен Джип
преди 1 година
Харесвам 14 Не харесвам 2
От кога Suv е високопроходима кола?Най много да мине през някоя по дълбока локва където лимузините не могат да минат.
отговор Сигнализирай
42
Бедни като мишки
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 6
Европа са бедни като мишки, нямат нищо, за автомобилна индустрия се иска енергия, стомана, алуминий, чипове, кожа, пласмаси (нефт) и много други суровини, които Европа няма, и евтините доставки на всичко това вече свършиха, автомобилната промишленост в Европа е обречана, и те го разбират, немските производители вече се изнасят в САЩ и Китай.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 3
Zeekr 007 - 2.6 секунди ускорение до 100 км/ч, цена 44 хиляди долара, обурудване както в немска кола лукс класа от порядъка на 120 хил долара.
отговор Сигнализирай
40
а бе
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 2
ЕС защо субсидиря фермерите? Нали ЕС е пазарна икономика, фермерите не могат ли да произвеждат без субсидии, нали контуренция такова. Какво става сега в ЕС бе, какво правят фермерите - я кажете тука сега?
отговор Сигнализирай
39
Урсула блее
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 1
Урсула блее от трибуната на Европейския парламент: Да глобал маркетс са заляти с по-евтини китайски електрически коли. Техните цени са кептнати артифишали лоу заради хюч държавни субсидии. Зис из дистортинг нашия пазар. Ама защо блееш, маофцо, имат пари - субсидират, вие защо нямата пари за хюч стейт субсидиарис, немате ли си високи технологии да произвеждате евтино, БМВ, Мерцедес, WV да уволнят работниците и да произвеждат с AI, нали сте високотехологични, нали капиталалистическата система е най-ефективна
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 0
Затварянето на автомобилната промишелност в ЕС ще доведе до затварянето на 13-15 милиона работни места. БМВ и Фолсксваген вече започнаха да се изнасят САЩ и в Китай, в САЩ енергията е по евтина, в Китай работната ръка. Скоро автомобилите в ЕС ще се внасят от Китай, разбира се ако европейците могат да платят, иначе ще се продават в Китай и САЩ, пазарът там е голям.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 0
Антирекорд 2022г - произведени 9.3 милиона автомобили, най-ниското ниво, както през 1993 когато са произведени 9.2 милиона. Нормално в ЕС се произвеждат около 14 милиона автомобила годишно.
отговор Сигнализирай
36
Кравар Евроатлантик
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 3
Нема страшно, според руснаците Европа скоро ще фалира и ще се разпадне, коли няма да има!
отговор Сигнализирай
35
Shark
преди 1 година
Харесвам 14 Не харесвам 4
Не се събира на паркомястото, защото шофьорите толкова са шофьори. Говоря за България. С купени книжки е лепся ня мазък няма как да си паркираш колата. Но на нас все някой или нещо друго ни е виновно. Като ви са широки колите и не можете да си преценявате габаритите, купувайте си по-малки, не е задължително да сте на джип и да се мислите че това ви прави много велики.
отговор Сигнализирай
Новини