IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Не е за вярване: Български бус с 66 дефекта се движи из Германия


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

28
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Колкото и странно да звучи на някои, в България почти всички автомобили са годни за движение и затягането на правилата за ГТП само ще оскъпи прегледа, но автомобилите пак ще го минават, защото никой не си рискува живота да кара технически неизправен автомобил.
отговор Сигнализирай
27
Хъммм
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Който е пътувал из Германия знае че като те спрат със сигурност е за нещо , такива случайни ситуации, като тази която описват -няма.
отговор Сигнализирай
26
Сп???нс
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Трябва да се затегне контролът върху пунктовете, ако започнат да затварят за по един месец нарушителите и ще започнат да се замислят дали да рискуват работата си за едни 50лв.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 11
Германия първо да започне да унищожава 15-годишните си миризливи и дефектни дизели, не да ни ги праща на нас "в перфектно състояние". Бусът си е много добър даже, а техническите прегледи са отживелица. Да дадат статистика колко от катастрофите са причинени от някаква повреда по колата и колко от човешка грешка...като ти държат спирачките и не си тръгнал по мокър или заледен път с гуми ***, другото е излишно да се преглежда.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Какъвто автобуса-такава и държавата-такива и хората.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
За нежните души на германците, една точка ръжда отдолу или милиметрова драскотина по стъклото на вратата е "шокиращ дефект" и причина за спиране от движение.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Нацитата са се ококорили, без обаче не им пука че ръждиви кошници като този бус редовно се изнасят от Дойчланд към България. Видиш ли "Внос от Германия" - бягай надалеч!
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Доколкото знам, техническият преглед е всяка година в България и на две години в Германия. Доколкото знам в Германия си оставяш колата в сервиза за технически преглед и след това плащаш допълнително за всичко, което там са счели, че трябва да се смени или оправи, което води до подмяна и на здрави части, за да плащаш повече. Ако в България въведат немските правила за технически преглед, първото, което трябва да направят е да сменят периодичността и прегледа да е на 2 или 3 години, иначе няма да м
отговор Сигнализирай
20
Discovery
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Е тоя бус изглежда сравнително добре. То по БГ пътищата къде къде по-отчайващи гледки можеш да видиш просто ужас. То пуши, то е ръждясало, то трака, скърца, масло гори, вратите не се затварят вързадни с по един сезал... такъв бус в БГ си е като нов направо...
отговор Сигнализирай
19
Истината
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Ако в България затегнем правилата за ГТП и ги направим като в Германия или Англия, трафикът ни ще стане като в Северна Корея - в Столицата тук-там ще има автомобили, а в провинцията ще се придвижваме с коне и каруци!В България много рядко се внася автомобил в добро техническо състояние. Всеки търговец би предпочел ударен или развален автомобил, за да може да вложи евтиния булгарски труд и да изкара добра печалба.
отговор Сигнализирай
Новини