IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ дава ?1 млн. всеки месец за мотрисите "Дезиро"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

20
Дани
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 16
Товарни превози изобщо не е печеливша. В България нищо не се произвежда, няма как да е печеливша.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
В метрото на София са пак нискотехнологични, високоенергоемки и руски, пък се возим нали и то 10 пъти по-евтино от лъскавите сименси. Освен това Сименс правят техните високоскоростни влакове с руски инженери и руски метали.
отговор Сигнализирай
18
chicago
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
До 17.Високоскоростния влак"Сапсан"собственост на руските железници е производство на Сименс .Русия произвежда нискотехнологични и високо енергоемки локомотиви,затова внасяме от ЕС .
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Нищо против приватизацията, но ако ще се приватизра, да се приватизира и софийски градски транспорт, който губи повече от жп или просто да се ликвидира. Ако софийския транспорт е държавен или общински тогава да си остане и жп-то държавно.
отговор Сигнализирай
16
Bg
преди 13 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
КРАДЦИ НЕНАЕДНИ !!!
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 7
За толкова много пари Путин щеше да обзаведе цялото БДЖ с нови руски влакове, ама нали ББ и ГЕРБ са със САЩ и ЕС , айде сега да плащаме големи дългове и нови борчове да им пълним кесиите на западняците.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
*** Московски има частни автобусни фирми и нарочно ликвидира БДЖ, за да избегне фалита на таксиметровите си фирми. Наглият и крадлив Московски да се маха и връщане на спрените влакове след като от февруари цените на билетите за рейс скачат пак.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 26 Не харесвам 0
"Очакваме през годината да се случи приватизацията на Товарни превози, което ще позволи да погасим просрочените задължения в по-голям обем, поясни министърът."Мдаа, да приватизираме печелившите отрасли, а да запазим губещите. Ей за такава работа се дават комисионни от олигарсите. В България де, в другите страни затвор се дава.
отговор Сигнализирай
12
до 10 от 4
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Много искам да видя как ще си натежиш на мястото с 200 лв пемсия аконе са я вдигнали дотогава на 80 години и ако доживееш!И ако има кой да ти плаща пенсия на теб тогава,щото аз *** да работят и плащат данъци-а дотогава(докато се пенсйонираме) *** ще са мнозинство!!!Дотогава и здравеопазването ще е продадено на наши хора и за него ще плащах ЗДРАВО!Така че,гоу ахед-тежи си като искаш!Мен тази държава не може да ме задържи защото не виждам перспектива!Е явно ти си мазохист!
отговор Сигнализирай
11
БоСимеонов
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Единствената сериозна модернизация на железниците ни са купуването на тези мотриси. Това го стори Николай Василев навремето. Грешка на предходните две правителства е, че не направиха нищо за реформирането на компанията и това си беше една мина, която кризата накара да избухне. Лошото е, че ГЕРБ няма потенциал да реши този проблем освен да напарчадоса железниците и да ги продаде от което ще се облагодетелстват хора от висшите ешалони на новите комунисти.
отговор Сигнализирай
Новини