IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Защо "диамантът" се превърна в "Бойколина"?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

45
до 55
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 9
и ся ко да праим, като феновете на Атака не им стигат двете мозъчни гънки да минат през една детелина?-И ние феновете на ДПС и БСП трудно ще преминем през детелината, щото имаме само по една мозъчна гънка. Ние си искаме старите пътища и Москвичите. Народа асфалт не яде.
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Във всяка партия можеш да се запишеш за платен ***. Трабва само малко смелост. То да си гъзолизач си е смело начинание. В бг такива обаче има бол.
отговор Сигнализирай
43
razgradski pop
преди 9 години
Харесвам 14 Не харесвам 8
тази Бойколина е рожба на българския инженерен гений...подобни съоръжения има може би само в Сомалия или Мозамбик...
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
До 58 ти пари нямаш рублата кой я смята за пара бе ушко
отговор Сигнализирай
41
Кратун
преди 9 години
Харесвам 17 Не харесвам 7
Това е абсолютно безумие! Тези, които излизат от късия обратен завой ще трябва в един къс участък да си разменят лентата със засилените автомобили, които се качват по дъгата. За да няма ПТП скоростите на потоците трябва да еднакви. Не може един ТИР, който ускорява в продължение на минути да освободи платното толкова бързо. Има логика на конфигурацията на пътен възел, която се очаква от всеки непознаващ мястото. Но за ПТП естествено пак ще са виновни шофьорите, защото карат с несъобразена скорост
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
Се тая с какво е съобразен проекта! На първо масто се мисли за безопасността, пък после за останалото - цвят на перипета, дизайн и т.н. Ама нали дерта е да лапнем - гоуемия трафик де.
отговор Сигнализирай
39
До 40
преди 9 години
Харесвам 24 Не харесвам 12
Строят ама с моите и твоите пари бе гербераст.И ако ти си съгласен да се похарчат 66 милиана за нещо ,което струва 33 ,а останолите да си ги делнат едни хора ,аз не съм съгласен.Аз не съм индианец от джунглата и да ме залъгват със стъклени топченца и да цвиля от възторг.Виж вие в ГЕРБ сте събрани точно такива ***.Каквото и *** да изсере вожда Ви ,ще казвате ,че е най,най ,а и ухае на Шанел .Даже и ако ви наредят ще го ядете и ще питате за допълнително защото е страшно вкусно и хранително
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 8
и ся ко да праим, като феновете на Атака не им стигат двете мозъчни гънки да минат през една детелина? ако практиката покаже , че има опасно място- винаги може да се поправи. а за *** дето реват, че било прекалено скъпо- къде видяхте документация за това колко струва?
отговор Сигнализирай
37
проф.шофьор
преди 9 години
Харесвам 14 Не харесвам 8
Ей бойко стига слага минуси бе,ей критика не приемате а критикувате като бесни кучета тройната коалиция и пр.,66мил. за това недомислие пък и критика не приемате е наистина няма шанс за вас изборите идват...
отговор Сигнализирай
36
rrrr
преди 9 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
Проектът за този пътен възел е съобразен с терена, с трафика и с това, че в бъдеще ще има магистрала Русе-Варна, която ще е много натоварена, каза пред "Труд" шефът на пътната агенция Лазар Лазаров. - ???? това ми е малко странно
отговор Сигнализирай
Новини