IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Защо "диамантът" се превърна в "Бойколина"?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

25
данъкоплатец
преди 9 години
Харесвам 24 Не харесвам 8
Ей колко *** пишат тук в защита на тая недомислица-лабиринта на бойко!Тук има 4 възлови точки предпоставки за ПТП над 90%.1 София-Русе.2Варна -Шумен 3 Шумен-Варна 4 Русе-София.Как от крайна дясна се пренастройваш в крайна лява и правиш остър завой с 17м камион без да създадеш опасност за ПТП бе ***!От Бг излизали сте по Европа да видите как са направени Магистралите там и пътните възли!
отговор Сигнализирай
24
до 17
преди 9 години
Харесвам 13 Не харесвам 6
тираджия съм и ти говоря от опит,в цяла европа няма такова недомислие от 30г съм зад волана...-Не лъжи - в САЩ и Европа има доста по-сложни пътни съоръжения.
отговор Сигнализирай
23
младен
преди 9 години
Харесвам 21 Не харесвам 9
Гледам го на снимката и си се вижда че е можело да се направи стандартна детелина. Да не ми се оправдават с тия дерета и микроязовира!!!
отговор Сигнализирай
22
Бай Иван
преди 9 години
Харесвам 18 Не харесвам 7
"Просто такъв пътен възел се прави за първи път в България. Когато хората свикнат с него...."================================================================А хората които за пръв път минават от там да се молят.
отговор Сигнализирай
21
до 3
преди 9 години
Харесвам 12 Не харесвам 12
нужна е само една най-обикновенна детелина-Не се мисли за най-умен. В статията ясно е казано, че не е било възможно да се построи обикновена детелина, тъй като там има микроязовир и дерето се новоднява при пролетните дъждове - ама това бекапейците и *** май не можете да четете, а ако можете да четете, не ви стига акъла да разберете написаното.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 26 Не харесвам 11
Това съоръжение е също толкова просто и тъпо колкото е *** и *** е Банкянския ***!
отговор Сигнализирай
19
5-10 на час
преди 9 години
Харесвам 17 Не харесвам 7
Tрафикът Шумен-Варна бил малък. Ами ако на другата свръзка с магистралата се случи нещо и тя трябва да се затвори за определено време, а движението да се пренасочи към тоз шедьовър. Тогава опасните моменти, нервите на хората няма да има кой да отчете. Не може ли да се мисли малко в перспектива, та да не си купуваме ***, които са ни въз теснички.
отговор Сигнализирай
18
Войвода
преди 9 години
Харесвам 11 Не харесвам 6
За пръв път някой е помислил за безумното намаляване на скоростта при изхододите от магистрала.Такава мисъл липсва в новите участъци на "Тракия".Изходите за Нова Загора и Ямбол посока Бургас те принуждаваш да блъскаш спирачките да не се метнеш през мантинелата...
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 15 Не харесвам 11
Детелини се правят при пътища, които се пресичат под прав ъгъл, а тук не е така. На който му е сложен пътя, мисля че трябва да спре да кара кола. Каква скоростна лента, какви 5 лева? Ограничението е 60 км/час.
отговор Сигнализирай
16
Иван
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 8
13)-прав си братче!Това хора пройзведение на равития социализЪм.
отговор Сигнализирай
Новини