IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Защо "диамантът" се превърна в "Бойколина"?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

25
данъкоплатец
преди 10 години
Харесвам 24 Не харесвам 8
Ей колко *** пишат тук в защита на тая недомислица-лабиринта на бойко!Тук има 4 възлови точки предпоставки за ПТП над 90%.1 София-Русе.2Варна -Шумен 3 Шумен-Варна 4 Русе-София.Как от крайна дясна се пренастройваш в крайна лява и правиш остър завой с 17м камион без да създадеш опасност за ПТП бе ***!От Бг излизали сте по Европа да видите как са направени Магистралите там и пътните възли!
отговор Сигнализирай
24
до 17
преди 10 години
Харесвам 13 Не харесвам 6
тираджия съм и ти говоря от опит,в цяла европа няма такова недомислие от 30г съм зад волана...-Не лъжи - в САЩ и Европа има доста по-сложни пътни съоръжения.
отговор Сигнализирай
23
младен
преди 10 години
Харесвам 21 Не харесвам 9
Гледам го на снимката и си се вижда че е можело да се направи стандартна детелина. Да не ми се оправдават с тия дерета и микроязовира!!!
отговор Сигнализирай
22
Бай Иван
преди 10 години
Харесвам 18 Не харесвам 7
"Просто такъв пътен възел се прави за първи път в България. Когато хората свикнат с него...."================================================================А хората които за пръв път минават от там да се молят.
отговор Сигнализирай
21
до 3
преди 10 години
Харесвам 12 Не харесвам 12
нужна е само една най-обикновенна детелина-Не се мисли за най-умен. В статията ясно е казано, че не е било възможно да се построи обикновена детелина, тъй като там има микроязовир и дерето се новоднява при пролетните дъждове - ама това бекапейците и *** май не можете да четете, а ако можете да четете, не ви стига акъла да разберете написаното.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 26 Не харесвам 11
Това съоръжение е също толкова просто и тъпо колкото е *** и *** е Банкянския ***!
отговор Сигнализирай
19
5-10 на час
преди 10 години
Харесвам 17 Не харесвам 7
Tрафикът Шумен-Варна бил малък. Ами ако на другата свръзка с магистралата се случи нещо и тя трябва да се затвори за определено време, а движението да се пренасочи към тоз шедьовър. Тогава опасните моменти, нервите на хората няма да има кой да отчете. Не може ли да се мисли малко в перспектива, та да не си купуваме ***, които са ни въз теснички.
отговор Сигнализирай
18
Войвода
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 6
За пръв път някой е помислил за безумното намаляване на скоростта при изхододите от магистрала.Такава мисъл липсва в новите участъци на "Тракия".Изходите за Нова Загора и Ямбол посока Бургас те принуждаваш да блъскаш спирачките да не се метнеш през мантинелата...
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 15 Не харесвам 11
Детелини се правят при пътища, които се пресичат под прав ъгъл, а тук не е така. На който му е сложен пътя, мисля че трябва да спре да кара кола. Каква скоростна лента, какви 5 лева? Ограничението е 60 км/час.
отговор Сигнализирай
16
Иван
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 8
13)-прав си братче!Това хора пройзведение на равития социализЪм.
отговор Сигнализирай
Новини