IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Спряха полети от "Граф Игнатиево", пилотите – демотивирани


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

47
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 10
Армията ни не е само самолети, има пехота и артилерия и други и за тях пишете проглушихте ни с тия самолети. Да са протестирали кога Костов режеше подвониците на скрап, сега ще се возят на самолета на НАТО демотивирани били. Имаше и граничари някога с кучета и вишки седерасите да платят и новата ограда от джоба си .
отговор Сигнализирай
46
44
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Написал си уникални глупости. Познавам доста пилоти и под 10% са тези с някаква червена рода. И това са старите пилоти. Сега сигурно процента е доста по-нисък.Летците са смели мъже и заслужават уважение. Това е истината.
отговор Сигнализирай
45
Боби
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До юбералесУмнико за защита на София(без промишлен район Перник) ти трябва един С-300(по-модерните версии с ракети обсег 150км) като минимум и последния може да обстрелва едновременно цели само в 90 градуса полоса - с други думи ако два самолета един от изток един от запад се приближават към София и искат просто да се разбият в някой квартал като бомба един С-300 ще спре само единия а другия ще осъществи пъкления си планМинимум са необходими 5 комплекса(един резервен) за защита само на София
отговор Сигнализирай
44
Смях - Част втора!
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 11
Снимки със самолетите, за да пращат на гаджетата. Взимат високи заплати, сравнено с друг. Нямат психическо натоварване като в частна фирма. Всякакви обучения имат, които се плащат с пари от нашите данъци.Цял живот само взимат заплатки, за да си драпат орехите и накрая млади-млади се пенсионират, казват "искам 20 заплати" и продължават да бачкат в гражданска авиация. После има "хвърлям си оставката" и веднага след това "взимам си я обратно оставката". Армията била окаяна, че да не съм я окаял аз?
отговор Сигнализирай
43
zeus
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
До фуражкитеИнтересно ми е дали депутатите и министрите си поддържат колите в кварталния сервиз или при поръчката искат сервиза да има сертификат от производителя? Като цяло сме държава на абсурдите, евтини на житото, скъпи на триците.
отговор Сигнализирай
42
Смях - Част първа!
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 11
На мен пък ми е смешно. И "мотивирано" ще ви кажа защо. Открай време във ВВС на РБ и по-специално за пилоти, взимат само внучци на партизани, ятаци, комунисти. Дори и след 89-та пак са предимно такива. Има и едни изключения, но те са пак хора с връзки и пак свързани с предишните. От години се говори как на АЛК във ВМА се бутат рушвети - дали е вярно, не искам да коментирам. Дават им се пари за всеки полет, нищо не правят, там са за да си правят кефа, общо взето. Снимат се със самолетите само.
отговор Сигнализирай
41
Боби
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До фуражките 38Айде сега ми кажи колко пъти Корпорация МиГ и/или Руското правителство е ОТКАЗАЛО да ни доставя резервни части?Няма да дочакам отговора. Защото няма такъв отказ. МиГ се хващат за всяка сделка защото ако не работят им трябва още съвсем малко за да фалират а това не е в интерес на руското правителство което поощрява износа. Даже С-400 на Турция продадоха -"Добрия Войник на НАТО"
отговор Сигнализирай
40
юбералес
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Грешка - 10% е напълно достатъчно
отговор Сигнализирай
39
юбералес
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Боби90% е напълно достатъчно. Останалото са ниви и гори
отговор Сигнализирай
38
Боби
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
До Анонимен 32Ано Умни ЗРК комплекси контролират само около 5-10% от пространството на коя да е страна. Няма достатъчно богата страна никъде по света където да има 100% покритие на цялата си територия със ЗРК.Единствения начин да се контролират останалите 90-95% от въздушното пространство са самолети изтребители.За нормална работа по Еър полисинг ни трябват 3 ескадрили - 1 почивка, 1 оперативна готовност, 1 процес на обучение и/или повишаване на квалификацияОтделно Учебни самолети
отговор Сигнализирай
Новини