IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Спряха полети от "Граф Игнатиево", пилотите – демотивирани


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

147
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 15
Уволнявай цялата сгaн от ВВС наред, барабар с всичките чантаджии и Десита от канцелариите. Полза от тях никаква.Пращайте млади момчета и момичета да се учат в САЩ/ЕС, купете им нова техника и ще знаете, че ще имате нормални ВВС.
отговор Сигнализирай
146
до декаденс
преди 7 години
Харесвам 19 Не харесвам 4
Качи се и ти в един Миг 29 4то поколение, на 30 години, с изразходван ресурс на двигатели и поддържан на магия от БГ механици за летиш и изпълняваш бойно дежурство!Ще ти стиска ли?Едно е да седиш по долни *** пред компа с цигара и бира в ръка, друго е да правиш нещо смислено.И пилотите като всички нас са наясно, че политиците ни са к*р*и.КТБ, бронираните им мерцедеси, санирането, преторианците от НСО... само там колко милиарда заминаха и заминават.Защо да летят и рискуват живота си?
отговор Сигнализирай
145
декаденс
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 9
"Бойните пилоти масово са докладвали, че се чувстват психологически непригодни да летят."На 20-то число, на заплата, пак ли така ще докладват? Или тогава ще ревнат, че са им ниски заплатите и добавките?Само питам, за да използвам същите мотиви пред шефа си...WTF
отговор Сигнализирай
144
Ванко
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 8
Мене,като откажа да работя ,шефа ми показва вратата,а тук ми мирише на неизпълнение на заповед!Досега си мислех,че само в армията има дисциплина,бъркал съм!
отговор Сигнализирай
143
Аз
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Уикипедиа:До 1989 г. българските ВВС са получили и експлоатирали общо: 224 МиГ-21, 90 МиГ-23, 4 МиГ-25, 22 МиГ-29, 23 Су-22, 31 Су-25, 44 Ми-24, 18 Ми-8s всичко 460 машини.Упадък (1989 2004)След края на Студената война Българските военновъздушни сили са ограничени до 226 самолета.
отговор Сигнализирай
142
@
преди 7 години
Харесвам 20 Не харесвам 6
2 милиарда за стиропор намериха, 1.5 милиарда за нови самолети няма?Така нареченото "саниране" е мега корупционен проект. За това се изписа тонове мастило, но докато Той и Шайката му са на власт разследване няма да има.Самолети няма да купят защото експертната оценка беше за Грипен. Но господарите ни от Вашингтон искат да купим 30 годишни Ф-ки за да ни доставят части, обучават... или държат в зависимости, на къса каишка.Цицерон на толкова молитвени закуски ходи, сега да не купим Ф-ки!?
отговор Сигнализирай
141
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Няма ли най-после порокуратурата да зададе съответните въпроси на земеделеца Ненчев,който направи доста поразии и който си позволи да се репчи на президента Радев по въпроси от които си няма хал хабер.
отговор Сигнализирай
140
Боби
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До Анонимен 140Украйна във великата си Мъдрост отрече всички актове на Комунистите - но не иска да върне западна Украйна на Полша и Румъния а и до колкото знам има и част на Унгарияима ли смисъл да продължавам?
отговор Сигнализирай
139
1234
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 4
Тези, които докараха нещата до тук са за военен съд. Ненчев, Борисов, Каракачанов.. Изпратили двигателите с копия на документите, ремонтирани, но само в добро състояние?! Баси безотговорното отношение. Съд беее ! Отдавна пилотите трябваше да откажат да летят, да плащаме на външни, да ни излезе "по-евтино".
отговор Сигнализирай
138
Боби
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
До Жеков 138Санкциите принудиха да се инвестират пари в доста сектори - което в дългосрочен план е много добро за Русия Ето ти пример заради забрана внос от Украйна и заради Керченския мост производството на тръби и метални изделия се е повишило с 45% - По веригата транспорт, металообработка, заготовки леене на метал, кокс, транспорт руда и прочие прочие. След него почват Мост до остров Сахалин поне два пъти по-скъп.
отговор Сигнализирай
Новини