IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Метрото "бяга" от хората, жалват се от НПО


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

46
???
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
По новите линии на метрото безумията, за което говори архитект Димитров продължават с пълна сила. Примерно живеещите в Левски В и Г има да маат сума ти време, за да стигнат до станция на метрото, както е в Люлин и Младост и както ще е и в Дружба, като пуснат метрото.
отговор Сигнализирай
45
77777
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Маршрутките не са добър вариант за довозващ транспорт. По света обикновено се използват автобуси, трамваи или тролеи, които често се движат над метрото по същата линия, но спирките им са по-нагъсто в сравнение с метрото, т.е. част от маршрута на довозващия транспорт е по маршрута на метрото. В София не знам кой измисли, че точно това не трябва да се прави и махнаха или промениха линните на градския трансорт, които се движеха по маршрута на метрото.
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Пък и поне по една тоалетна можеха да сложат на метростанциите. Някак си ми се струва, че след като има толкова много спирки и когато толкова много хора използват метрото, е редно да има тоалетни.
отговор Сигнализирай
43
77777
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Архитект Димитров е напълно прав. Само вижте къде ще минава метрото през ж.к. Дружба и къде ще са метростанциите - по-лош варинат едва ли може да се измисли.
отговор Сигнализирай
42
77777
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Един по-дълъг перон, какъвто в София няма, означава, че изходите на метростанцията обхващат значително по-голям район, както и позволяват даа се удължат метровлаковете в натоварените часове и те да поемат голямият брой хора сутрин и вечер. Заради криворазбрана икономия на средства, в София след време ще се наложи да плащаме втори път за разширяването поне на метростанциите строени в последните години и в крайна сметка хем ще платим повече, хем ще има и други неудобства.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Идеята за маршрутки като довозващ транспорт е доста добра. Така значително може да се подобри качеството на надзедмия транспорт, пък и ще направи метрото още по-удобен и бърз начин за придвижване.
отговор Сигнализирай
40
Ваня
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До Анонимен 44До колкото знам при строежа на метрото в Дружба 1, трябваше да съборят "бразилските" блокове. Но уви комфорта на кариоките е приоритет и за това метростанцията е в полето. Всички жители на квартала ще трябва да минават покрай въпросните блокове и да се наслаждават на колоритни звуци и миризми. Коя нормална жена ще мине по тъмно от там ?
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До АнонименНито съм клошар,нито съм на хонорар, а съм мислещ нормален човек. Ако можеше да мислиш и ти, щеше да цъкнеш едно плюсче и да си траеш, а не да пишеш глупости и безсмислици!!
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Да, и това, че по Втора линия влакчетата са на 8-10 минути в пиковите часове наистина е доста неразумно. В пиковите часове влакчетата трябва да са на 4-5 минути максимум.
отговор Сигнализирай
37
Истината
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Истината е, че в София хората, които решават как да се строи метрото не знаят как да се строят линиите и станциите на метрото. Станциите, например са с прекалено къси перони и затова метрото е препълнено в натоварените часове. Линните на метрото трябва да са дълбоко под земята, над тях трябва да има довозващ градски транспорт, както е по света. Вместо това "умниците", вие знаете кои, махнаха трамвате над метрото - и по Ломско шосе и този до Студентски град.
отговор Сигнализирай
Новини