IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Метрото "бяга" от хората, жалват се от НПО


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

16
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
До честитиНа никой не му дреме колко сгради има там...Вано е колко човекопоток може да покрие. А на българия само на едно кръстовище се събират 4 квартала !!! И може спокойно да мине по Каблешков към Овча купел. Да върви под Патриарха и през Медицинска Академия е малко нелогично - след това трябва да мине през Кюстендил и Красно село, а масата от Белите Брези, Емил Марков, Стрелбище и Борово остават на 7-цата трамвая и 83...
отговор Сигнализирай
15
От Красно село
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Тоя да вземе да се гръмне.Каква метростанция до НИМ???? Макар, че работя на близо.На бул.България има предвидена метростанция на Площад Ручей след това под Бели Брези, до Пазара Красно село и нататък..Този явно живее в Борово или Манастирски ливади и го е яд че трябва да ходи 10мин пеша или 1-2 спирки с трамвай до метрото.Освен това, какъв е проблема за Люлин (познавам го добре) не мога да разбера - метрото "разсича" на две целия квартал и е като цяло доста удобно.
отговор Сигнализирай
14
123
преди 10 години
Харесвам 14 Не харесвам 5
тоя наясно ли е колко хора живеят в Надежда и Връбница - 40 000?! Болен ли е .... Метрото си е идеално. Какво значение колко спирки има, нали ги има? И 'само' 3 в Люлин?! Що за тъпо изказване ...
отговор Сигнализирай
13
Miro
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
До Реалистти ползвал ли си метрото в младост... ако пазара на Младост 1 е ненаселен район - не знам кое е .... и да съвсем нормално е доста хора да ползват и друг транспорт, за да стигнат до метрото.... в цял свят е така.... пример - в Мюнхен Убана спира на терезиенвизе, където се прави октоберфеста (само 10 дена в годината) а не 500м на север където имат бизнес парк...
отговор Сигнализирай
12
77777
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 10
Много точно мнение на арх. Димитров.Дано има кой да ги чуе, но се съмнявам, че нещо ще се промени.
отговор Сигнализирай
11
До 2 Абсурд
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Прав си, станциите на метрото като тази на Цариградско шосе и в Лозенец, с паркингите към тях са създадени, за да може като идват с лъскавите джипове от баровските райони около София, да си оставят джиповете в тези паркинги и да маат *** с метрото ......
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
До ДА АМА МОЛОВЕТЕТочно така. Социализмът построи и метрото(за хората най-вече) и единствения МОЛ - ЦУМ, в който, като пуснеха някоя вносна стока, трябваше да имаш позната продавачка, за да ти я запази.
отговор Сигнализирай
9
Miro
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
тоя *** да не иска метрото да спира като тролей на всяка керемедка... колегата долу е прав, че станцията на Експото не е за Дружба... техните сега ще ги пуснат... а тоя лъч до бизнес парка нали е за хората...
отговор Сигнализирай
8
честити
преди 10 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Димитров е пропуснал да каже, че точно на бул. България където иска да минава метрото, той има няколко сгради.
отговор Сигнализирай
7
Реалист
преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
Прав е този архитект, но това не е от вчера, а откакто продължиха метрото през ж.к. Люлин. Тогава почти всички се оплакаха, че за да стигнат до метрото, трябва да пътуват с друго превезно средство и че спирите са извън населените райони. После същото се повтори и в ж.к. Младост, където също спирките са до населени райони, а не в тях. Парв е архитекта и за метро по линията на голямите булеварди, което би ги разтоварило. Прав е, но тук играят много пари, а интересите на хората са на последно място
отговор Сигнализирай
Новини