IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Метрото "бяга" от хората, жалват се от НПО


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

36
me
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
И освен това, искам да отбележа нещо на което никой не обръща внимание незнайно защо.1) Влаковете се движат през ненормално големи интервали. Това да чакаш 9 минути влак в европейска столица ГО НЯМА! Освен по някакви почти извънградски линии. Но ние имаме 2 линии и двете са централни! Всичко над 5-6 минути е безумно дълго. 2) Пътувала съм с метро в 7-8 града, 5-6 европейски, никъде ама НИКЪДЕ го няма това да влезеш в метрото и темпертатурата да е като навън. Станциите се ОТОПЛЯВАТ!
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
"Реално в Надежда станциите са на достатъчно голямо разстояние една от друга, и което е по-важно, между тях няма транспорт."Именно. И точно благодарение на това, че няма никакъв довозващ транспорт, много хора продължават да ползват колите си, защото иначе трябва да ходиш 15-20 мин. пеша до метрото, което не е никак малко.Твърдо подкрепям идеята за маршрутките, спомената в няколко мнения по-надолу.
отговор Сигнализирай
34
me
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
Че метрото е тъпо проектирано, тъпо е. Но да се създава такова изкуствено напрежение между Люлин и Надежда е дори по-тъпо. Реално в Надежда станциите са на достатъчно голямо разстояние една от друга, и което е по-важно, между тях няма транспорт. Т.е. единственият начин да стигнеш от една станция по Ломско до друга е пеша.. Поради което и има повече станции. В Люлин са много по-добре свързани, но наистина са твърде малко за такъв голям квартал. В Младост пък са някаква трагедия.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Принципно теорията за разстоянията между спирките на метрото едно време казваше така - на две спирки на метрото да отговарят три спирки на движешия се отгоре по същия маршрут трамвай. Който може ходи пеша след метрото, който не може се качва на трамвая за 1 спирка. За съжаление когато продължиха метрото до Младост махнаха трамвая, кето е груба грешка. Затова и сега някои хора се страхуват, че ако се пусне метро по България, ще махнат трамвая, което е възможно, но също ще е груба грешка.
отговор Сигнализирай
32
Едно предложение
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Да пуснат безплатни маршрутки като довозващ транспорт. Всеки, които си е купил карта или билет за метрото да има право да се вози безплатно на тези маршрутки.Предимства - ще изминават доста кратко разстояние, защото ще обикалят само съответния квартал. Ще бъдат супер редовни точно защото разстоянията са малки. Напрактика няма да изразходват излишни средства, защото много повече хора ще започнат да ползват метрото.Само плюсове има от това. Нека някой да предложи идеята на общинските служби.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Ломско Шосе станцията беше замислена да има нормален транспорт там, който да отговаря на разписанието на метрото. А не да си като в поле. Пак някой крадна! Имаше планове за денонощен транспорт - било на на час - ама пак мафия и някой краде.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Тоя *** не знае ли, че половината тунели вече са отдавна готови. Мотрисите стояха доскоро в депо, а са купени преди 15 години. Списание IRJ - най-авторитетното списание за жп транспорт, преди няколко години пусна ЦЯЛОСТЕН план в един брой. Под Малинов НЕ МОЖЕ да се копае, бе компир! Почвата е такава - кажи го на ония нещастници в бл. 1в; мл. 1 , дето мазета им са пълни с л***айна! И не е Ескпоцентъра и Бизнеспарка - хората знаеха отдавна за плановете на метрото, преди да инвестират в земя! ***
отговор Сигнализирай
29
Т. Георгиев
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Не може да се отрече - прав е човекът. Метростанция "Ломско шосе" е показателен пример за това как се прави нещо без въобще да се мисли. Та тази метростанция се намира точно посредата между Надежда и Обеля. С други думи - не е удобна нито за единия, нито за другия квартал.Отделно че всички метростанции от новата линия имат само един вход/изход. И това означава още 200+ метра ходене. Тъпо, нали?
отговор Сигнализирай
28
Обективен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
В Люлин метрото е далеч от Люлин-4,5 и 6, а при останалите райони на Люлин - Люлин 1,2,3,7,8,9 и 10 едната половина от района е относително по-близо до метрото, а втората половина е далече. С други думи около 1/3 от живеещите в Люлин са относително по-близо до метрото, а останалите 2/3 от тези 100 хиляди, са далеч от метрото и трябва да ползват допълнителен транспорт. Това говоари за лошо проектиране на маршрута на метрото. В Младост засега е същото. като пуснат новите линии, малко ще се подобри
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Добро утро! Тия си прилагат разчетите от 70-те и 80-те, само дето забравят, че 25 години разбиха целия устройствен план на София и го подмениха.
отговор Сигнализирай
Новини