IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Зайците зад волана - далеч от мощните коли?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

54
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Промяната в закона нищо няма да постигне, ако няма кой да следи, дали този същия закон се спазва.
отговор Сигнализирай
53
до 85
преди 10 години
Харесвам 0 Не харесвам 4
с 40 коня на стенда ли ги вдигаш 160.
отговор Сигнализирай
52
Реално
преди 10 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Това са пълни глупости! Проблема е в контрола и самоконтрола не в колите и конските сили.Много по-проблемно е масовото регистриране на коли с десен волан, паркирането по кръстовища, безхаберието на полицията. Разберете има ли контрол от полицията тийновете ще се кротнат, 90% от тях са на един акт от фалита! И пак да се върна на тъпотията с конските сили - пешеходец може да се сгази и с 20 км/ч. врат се чупи при челен удар в дирек и с 50 км./ч. - решението е КОНТРОЛ!
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Сега съществуващия закон и правилника му за приложение не трябва да се променя а да се направи така че да се спазва от всички. Контрол трябва с видеокамери. Да се въведат видеорегистратори на колите. Всеки трябва да знае че ако наруши правилата ще си плаща. За рецидив - отнемане на книжка
отговор Сигнализирай
50
да
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
да попреведат малко европейски закони , тъпанарите, във Франция до 23 години , караш само с придружител и да видиш , като глобят един два пъти родителите кво става
отговор Сигнализирай
49
Георги
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
В това няма логика. Една малка кола(като поло или корса например) със 100 коня, че ако и тия 100 коня са извадени с турбо, е много по - пъргава, отколкото един Пасат например или нещо също толкова голямо, със 130-140 коня. А реално това са масовите коли в България - сигурно над 80%-90%. Повечето гадни катастрофи не са с коли с по 200+ коня. Да не говорим, че пешлемето винаги може да вземе една кола със 100-тина коня и за символична сума да го тунингова до доста повече. В талона пак ще е 100.
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
До Фактвината е в такива като теб.като нямате култура все някой ви е виновен,.започнете да спазвате правилата и спрете да се мислите за безсмъртни и катастрофите ще намалеят.аман от ***
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
Не да се ограничават шофьорите, а да се забрани закупуването и вноса на коли с голяма мощност. И без това нямаме нито пътища за такива коли, нито шофьори с необходимите умения да ги карат.
отговор Сигнализирай
46
До 76 проблемът е др
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Наистина е друг проблемът, но не семейството и училището могат и трябва да заставят хората, а не само младежите, да спазват правилата. Това е задължение на държавата, в случая на КАТ. Защо КАТ не го прави е друг въпрос. Държавата е за това - да създава правила и да налага спазването им с силата на държавата.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Каквито и мерки да се вземат България е място където има правила, но никой не ги спазва. Джигитите ще си останат джигити. Корумпирания КАТаджия ще си остане корумпиран. Добре, че законите на еволюцията и естествения подбор работят. Само те ще ни отърват от психопатите на пътя.
отговор Сигнализирай
Новини