IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Зайците зад волана - далеч от мощните коли?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

74
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Защо само три години?! По-добре всеки шофьор да шофира винаги с придружител, а всички коли в България да са с мощност до 50 к.с.Да му мислят чужденците, като дойдат в България - нито придружител ще имат, нито колата им ще отговаря на българските стандарти. Колко папане ще падне за КАТ, просто не е истина.
отговор Сигнализирай
73
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Всеки ден в България се извършват милиони нарушения по пътищата. Колко от тях се санкционират от КАТ? Нарушенията са може би 200-300 милиона всеки ден, а КАТ колко акта съставя? 100, 200 или по-малко? Това означава, че КАТ не си изпълнява законовите задължения, но за това и КАТ сами са си виновни, защото са написали закона и поставили пътните знаци така, че да се нарушават практически от всички. Ако някой се опита да спазва ограниченията на КАТ, рискува да направи катастрофа. Същото е и с новите
отговор Сигнализирай
72
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До Анонимен 104 за мощните автомобили , като направите ПТП наказанието да е бой по 15 тояги на гол *** ако оцелеете разбира се !?
отговор Сигнализирай
71
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Още по-добре ще е новите шофьори да имат право само да бутат колите си по пътя, но не и да ги шофират. Това щше е напълно в тон с мисленето на КАТ.
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
и със 50 коня пак ще се пребиват и пак ще карас над 100.Институциите упорито бягат от това да вземат да започнат да работят. Тоя *** КАТ, ако наслага камери навсякъде и започне да пише глоби на всички ще се спре с войната попътищата и джигитите.Въпроса е, че катаджиите не си вършат работата -висят гледат тъпо и не глобяват за нарушенията дори в града.50% уволнение на административния състав на МВР и тия пари от залати отиват за камери директно и проблема е решен! Та и пенсионния проблем
отговор Сигнализирай
69
???
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
КАТ въртят и сучат, само и само да не си признаят, че те са основната причина за многото нарушения на пътя в България. Защо в белите държави няма толкова много нарушения? Няма, защото те си нямат българския КАТ. Българският шофьор като шофира извън България, как така изведнъж се оказва стриктен шофьор, а в България КАТ го обявява за джигит?
отговор Сигнализирай
68
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Всъщност световната тенденция е да се увеличава мощността на автомобилите и да се намалява замърсяването на околната среда от тези автомобили. Както върви скоро няма да има нови автомобили с мощност до 100 к.с. и се пита в задачката, какво да шофират новите шофьори - някоя бракма на по 100 години ли, която замърсява в пъти повече от новия моще автомобил? По-маломощен автомобил по принцип означава по-дълго шофиране, което води до повече катастрофи и повече загинали. В градски условия е друго, но
отговор Сигнализирай
67
Не ревете
преди 10 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Идеята не е да не се самоубивате като абитуриенти. Проблема е да не премажете нормален човек.
отговор Сигнализирай
66
42
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
ПО ПРИНЦИП Е КРАЙНО ВРЕМЕ В СВЕТОВЕН МАЩАБ ДА СЕ ВЗЕМЕ РЕШЕНИЕ, ЗА СПИРАНЕ ОТ ПРОИЗВОДСТВО НА ТВЪРДЕ МОЩНИТЕ АВТОМОБИЛИ. САМО ХАБЯТ РЕСУРСИ, ЗАМЪРСЯВАТ МНОГО ПОВЕЧЕ ОКОЛНАТА СРЕДА, А ПРАКТИЧЕСКАТА ПОЛЗА ОТ ПРОИЗВОДСТВОТО ИМ НЕ Е ПО- ГОЛЯМА ОТ ЕДИН МАЛЪК ПЕТМЕСТЕН АВТОМОБИЛ С МАЛЪК АГРЕГАТ. НАЛИ ВСИЧКИ ИСКАТ ДА ПЕСТИМ РЕСУРСИ, А НЕ СМЕЕМ ДА ОГРАНИЧИМ АВТОМОБИЛНИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ.
отговор Сигнализирай
65
Истината
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Основната причина за катастрофите са несъобразените с пътните условия пътни знаци, пътна маркировка и действия на КАТ.
отговор Сигнализирай
Новини