Билборд кампания за насърчаване на вътрешния туризъм започва Министерството на туризма съвместно с общините.
Кампанията ще обхване всички по-големи общини и ще рекламира възможностите за туризъм по региони, съобщиха от министерството.
Рекламните визии ще бъдат разположени на централни локации, като на територията на една община ще се рекламират възможностите за туризъм в друга. Така знакови културно-исторически забележителности от един регион ще бъдат представени в друг, уточняват от ведомството.
Визиите са с подчертано културно-исторически фокус и отразяват редица емблематични забележителности – средновековната крепост Баба Вида, археологическия комплекс Перперикон, късноантичната крепост Хисарлъка, Бесарбовския скален манастир, Александровската гробница и др.
Министерството на туризма се ангажира с изработването на над 40 билборда, a общините предоставят безплатно рекламно пространство на ключови локации, където рекламните визии ще бъдат изложени за период от близо 6 месеца.
Стартът на кампанията вече е даден, а билбордове ще бъдат поетапно поставени в 11 големи общини – Разград, Русе, Силистра, Хасково, Видин, Велико Търново, Бургас, Кърджали, Габрово, Монтана и Перник, като на по-късен етап ще бъдат включени и други.
За периода януари-октомври 2015 г. броят на реализираните нощувки от български граждани в страната е над 7 млн., което е ръст от 6,2% в сравнение със същия период на 2014 г.
Пренощувалите българи са били над 2,8 млн., което е с 8,9% повече от 2014 г., а приходите от нощувките им възлизат на над 260 млн. лв. – ръст от 6,9% в сравнение със същия период на миналата година.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.