IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Под напора на интернет и веригите - идва краят на кварталния магазин


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

66
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 7
В София малките магазинчета не продават храни с изтекъл срок на годност.Такива храни има в големите вериги. Промоциите в големите вериги обикновено са за стоки пред изтичане на срока им на годност или които не се купуват.
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Купувaм определен вид хляб. В една от най-големите вериги струва 1,45 лева. В едно квартално магазинче струваше 1,40 лева, но го затвориха заради отварянето на по-голям магазин на малка верига магазини. В друго квартално малко магазинче струва 1,30 лева. Що така?
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 9
До АнонименТи като отидеш другият път в малкия магазин първо виж на колко градуса е настроен хладилника където държат млякото Най вероятно на 15 а не на 4-5Малките магазини губят клиенти защото продават стоки с изтекъл срок Преди дни една приятелка на майка ми идвала на гости и донесла на майка ми една тарелка пилешки бутчета На другия ден аз като погледнах срока на годност , ужас , изтелъл преди 3 месеца , в средата на март .... Ето затова загиват малките магазини
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Малките магазини могат да намалеят,но няма да изчезнат,защото за хляб и мляко,няма да въртя километраж и да троша нерви в трафика.Собственика на малкия магазин зарежда от малкия производител,който го няма в големия супер,всичко е прясно и на приемлива цена,защото е съобразено с броя на клиентите.Ако производителя продава един продукт за 1 лев,на супера,то за малкия магазин цената е 1.50.Казано накратко малките губят още преди да са формирали търговската си надценка.
отговор Сигнализирай
62
Ти да видиш..
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Ааа, за продажбата на качествено вино е виновен Борисов.Народа забогатя.
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 4
Докато веригите са на края на града, което е свързано с пътуване с градския транспорт или с личен автомобил- разход на гориво, време, търсене на паркомясто и пр., то кварталните магазини няма да изчезнат. Едно е да отскочиш до кварталния магазин по чехли за 2 минути, друго е да ходиш до верига до другия край на града, което ти отнема поне час.В Сф вериги има във всеки квартал, но в Прованса веригата е само 1 и то извън града.
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Магазините за алкохол се увеличават, но не са само за алкохол, а и за цигари, кафе и други работи.
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Някои неща са по-евтини в кварталното магазинче в сравнение с големите вериги. Като цяло цените в двата вида магазини не се различават. В големият магазин има по-голям избор, но винаги от едни и същи производители. В малкия магазин е същото, но са по-малко и най-важното не са същите производители. На редовните клиенти им казват, ако стоката е залежала.
отговор Сигнализирай
58
Мето
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Интернет създавам малко работни места, а унищожава много. Така че ако сте безработни вината не е ваша.
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Спадът на оборотите води до залежаване на стоката . Не мисля , че цените на стоките са намалели в последните 10 години примерно . Изхождайки от видяното в други страни мисля и че ще се вдигнат още след като веригите остановят монопол на пазарът. В България е трудно да се пробие от местни поради доста причини в този бранш . Реално магазините са доста по малко от обявените в статистиката .
отговор Сигнализирай
Новини