IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Над 50% от сервизите в сивия сектор, колите ни стари. Къде ще ги ремонтираме?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

55
ай сиктир
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Преди време един "велик" майстор диагностик ми обясняваше как е намерил цаката при ремонтите защото е на % от вложените нови части. Влиза автомобил с проблем за диагностика на двигателя съответно тестера му подава информация за възможните проблеми и започва поголовна смяна докато проблема изчезне. Разбира накрая автомобила е ремонтиран, но клиента е порядъчно олекнал.
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 4
Кога ще дойде времето, когато съм отпуска да отида на почивка.Сам си отговарям никога! Аз не искам много само да отида до Рила или Пирин и да почувствам природата, но и това няма да мога да направя.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Ще започне една корупция за документи,то е ясно какво ще стане.Абе каквото и да гласуват знайте,че става дума за пари а не за вашето здраве и пак ще се мре в катастрофи.Както е казал шопа:''И сам да съм у трмвая па ше се бутам!''След още 30 години ако доходите растат няма да караме таралясници,но днес кола с цена 3000лв и да ти вземат 1 500лв за обслужване масло,филтри,ремъци,спирачки е немислимо.И за какво?За да плащал бил данъци сервиза.Айде нема нужда!
отговор Сигнализирай
52
Един
преди 5 години
Харесвам 19 Не харесвам 5
Начи, от 15 години си оправям колите все при един и същи майстор. Доволен съм и не мисля да го сменям. Касов апарат няма. Ако тури касов апарат, ще плащам с 20% повече, ама качеството няма да скочи с 20%, щото и сега човекът дава всичко от себе си. Та тия 20% отгоре, реално ги губя. Питам тогава - за чий Х да ги давам?
отговор Сигнализирай
51
Чич Пич
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Поредната държавна грижа за народа! Пак ще оправят дребният бизнес. От оправяе хората не могат да си дигнат гащите! А оправящите периодично се сменят! Доста браншове вече са оправяени и регулирани, сега предстои това да се случи и на автосервизите. Никой никого не е принудил да ходи на малък автосервиз имаофициални сервизи - който иска да отива там прав му път. А сервизите в задният двор са като прасетата в задният двор. Държавта винаги е готова да унищожи дребният работещ човечец.
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
аве да ви *** и незнам какво си вие ли ми давате пари за ремонтите за да ми се бъркате къде мога да си правя ремонта на колата с моите пари където реша там ще си правя ремонтите точка аман от *** и алчни политици готови са залъка от маика си да вземат само и само да има келепир гнус ме е от вас
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 9
До Анонимен 50Защото голяма част от българите печелят от нелегални бизнеси и не плащат данъци. Ако искаме правова държава трябва да накараме българите да правят законен бизнес.
отговор Сигнализирай
48
Разбиращ
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
То е ясно че сме европейци, обаче доходите не отговарят...поне които работят в България.
отговор Сигнализирай
47
Сп???нс
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 14
На времето отидох при един майстор за нещо , и той ми каза "Абе то можем да го отворим и да го сменим ако е за смяна, но я си карай така , пък като се обади ще дойдеш и ще го правим" Та с този манталитет , не е очудвам че шофьори и пътници *** като мухи.
отговор Сигнализирай
46
1234
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Хахаххахах на това нещо където тук му казваме автомобил (80% от таралясниците) в държавите на запад му казват СКРАП!Ако отворите една аутодата ще видите ,че техн.обслужване на една кола е до макс 600 000км!!Гюнтер преценил ,че да подържа кола на 600к км му е скъпо с неговия доход а нашия *** с 400-500? доход ще подържа смяхх..
отговор Сигнализирай
Новини