IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Блокираните на летище във Франкфурт българи настояват за обезщетения


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

89
Българин от чужбина
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Има клауза за компенсация, в законодателството на ЕС - за над 5 часа закъснение за всички полети и авиокомпании в Европа. Четете малко, преди да се обаждате.
отговор Сигнализирай
88
Алекс
преди 3 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Какво са ревнали като карпатски мечки.Зима е,вали сняг и самолета не може да излети.В авиацията има стандарти за безопасност,които се спазват.Обезщения няма да получат,защото причина за забавянето са атмосферните условия.Летял съм многократно с Wizz и винаги съм бил доволен от предоставената услуга.
отговор Сигнализирай
87
До жертвички
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Божеиеи теб трябва да те вземат в авиокомпанията за адвокат. Anyway, глупости говориш. Това е международен транспорт и се подчинява на международното право. При повече от два часа закъснение се дължи неустойка. Само че никой не ти я дава така, трябва да си я търсшш. А ако имаш и застраховка си взимаш ш нея .
отговор Сигнализирай
86
За съжаление
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
За съжаление нито ще е първия , нито ще е последния случай. Ако изключа Ковид отменените полети, преди 3 години ми се случи същото, но тогава и хотел и вечеря бяха осигурили, което не отменя застраховката де .Беше уж пак лоши условия, въпреки че други самолети излитаха. После разбрахме , че не са имали необходимата почивка пилотите и не са били допуснати от летищните власти да излетят.Авиокомпаниите са станали безобразни.
отговор Сигнализирай
85
anonym
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Като пътуват с такива *** компании, нормално.
отговор Сигнализирай
84
ПроСоТо
преди 3 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
вчера един мой познат се завърна от Австрия с такъв "евтинджийски" полет.Билета му струвал /доколкото си спомням / 15 евро.Но дал като ЗАСТРАХОВКА още 20 евро ,та ако полета бъде отменен,да му върнат парите за билета и застраховката.Е?-"Чиста работа"!..Полети се отменят ВСЕКИДНЕВНО ОСОБЕНО през зимните месеци .Реването на "потърпевшите" е ..неморално !.А тия...дори не знам как да ги категоризирам,които са тръгнали С ПЕЛЕНАЧЕТАТА си ПОСРЕД ЗИМА и ПОСРЕД НОЩ,са получили това,което са търсили.
отговор Сигнализирай
83
ира
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До АнонименХа ха, ама каквото и да направят, ти ще бъдеш възмутен. Оплакваш се че не са те отклонили в Пловдив? Че не си пренасочен и не си селашкал после с рейс? Ето това е истински българи, възмутен докрай! Бравос!
отговор Сигнализирай
82
Чудомир
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До АнонименЛеле, какво изказване, какви термини, каква алафранга, колко найс, парфе и рависан! Аз настръхнах просто. И, откъде да си изтеглим пари, господин Чудомир?
отговор Сигнализирай
81
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Като ги знам Wizz Air какви са, най-много да получат по един сандвич безплатно в следващия полет за обезщетение. Но и за това не съм сигурен.Със закупуването на билет от тях и от Ryanair се съгласяваш със всичко, било то и отмяна на полета изцяло.
отговор Сигнализирай
80
ира
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До До МомоАма как 10 часа на самолет? Глупости и украси. Че за много по-малко на екипажа му изтича работното време! 10 часа от тръгването от другаде. Българските пътници обичат да говорят ан гро и да се правят на мъченици по телевизията.
отговор Сигнализирай
Новини