IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Шестима загинаха при 20 тежки катастрофи през денонощието


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

19
Сп???нс
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Последните дни на август ,когато масово се прибират от отпуски ,тукашния КАТ изкараха 8 вертолета и целия наличен състав и за три дни в края на седмицата са направили 2 млн. проверки и 30 хиляди са санкционирани - пари за държавата и спокойствие по пътя.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Защо съдиш по себе си за останалите българи!?
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Браво! Тази бройка е много малка като се има предвид какъв *** са българите!
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Колкото и странно да звучи на някои, катастрофите ще намалеят, ако се увеличи разрешената максимална скорост. Там, където трябва, както и досега трябва да има знаци за ограничаване на скоростта. Разликата с сегашното положение е, че знаците трябва да отговарят на пътната обстановка, а не да се слагат за презастраховане, което ги обезценява и те не се спазват. Примерно, на път, на който безопасната скорост е 50 км/час, трябва да има знак за 50 км/час, а не 40 км/час, както е сега.
отговор Сигнализирай
15
Обективен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Нещата не са сложни, но КАТ добре ни е промил мозъците.Законът се спазва само и единствено ако държавата със силата си наложи спазването му и това е във всяка една държава по света. Как става това също е ясно - когато държавата работи на принципа, че ефективността от санкционирането се измерва с неизбежността на санкцията, а не с големината й, както ни манипулира КАТ. Иначе логиката е ясна - повечето нарушения на пътя водят до повече катастрофи, което води до повече ранени и загинали.
отговор Сигнализирай
14
Истината
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
До *** кратуни, за които всичко е въпрос на манталитета и възпитанието на българите. Задавали ли сте си простия въпрос: Защо в България и българи и чужденци шофират опасно и непрекъснато нарушават правилата, а същите тези хора (българи и чужденци), ако шофират извън България стриктно спазват правилата? Не схващате ли простата истина, че манталитета и възпитанието нямат нищо общо, а всичко опира до това дали контролните органи на съответната държава санкционират за всяко нарушение?
отговор Сигнализирай
13
До 12
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Напълно си прав. Току що с калкулатор изчислих, че броя на жертвите по пътищата до момента е средно 1.88 на ден. При тази наша диващина можеше да е и по-зле. Всичко опира до култура и търпимост. Каквито сме в общуването помежду си, такива сме и на пътя.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
до 11:Ползата от фаровете е никаква,жертвите са средно по две на ден.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Средно на ден в катастрофи загиват около трима души, или близо хиляда на година и така е от доста време. Интересно е как корумпиран ушев магери статистиката и постоянно се отчита намаляване на броя на жертвите. Явно е нещо като на оня пътен възел на Струма. Журналистите заснемат по пет катастрофи на ден,всеки ден,а корумпетата регистрирали две за месец. А иначе ползата от фаровете е безспорна,особено за правешкия аграр, приятеля на оня титан на мисълта, с магнолиите.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
Да се монтират ограничители на скоростта на всяка кола до 100-120 км/ч . Вярно трудно ще се изпреварва, но не като се качиш на магистралата някакви "пишман тарикати" с интелект на ученици от 5ти клас да карат с по 250-300.
отговор Сигнализирай
Новини