IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

25% са постоянно свободните места в синя и зелена зона в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

39
Плащането на синя
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
До До Тогава Зелена и бенбена зона няма да намали трафика. Трафика се намалява от алтернативен транспорт, който е точен ефективен и бърз. Основния трафик Люлин, Младост 4 продължава и това няма нищо общо със зоните, а с липсата на бърз удобен транспорт от големите жилищни квартали. Метрото трябваше първо да стигне до Младост 4 после да се прави до Цариградско а не обратното.
отговор Сигнализирай
38
До Тогава
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
Ами щом няма да слязат от колите, ще си плащат. Какъв е проблемът? Свободен избор.
отговор Сигнализирай
37
Тогава
преди 12 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
До Александър. Тогава когато със градски транспорт ти е по бързо по удобно и по ефективно да стигнеш от точка А до точка Б в София тогава. Ако с кола ми е 15 - 20 мин до работното място а по всякакъв друг начин не по малко от час и три превозни средства няма как да стане хората да слизат от колите.
отговор Сигнализирай
36
До 40
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Пешеходците вече усещат облекчението в синята и зелена зона като спокойно ползват тротоарите, които са за пешеходци, най-вече живеещите имат място където да паркират. Вярвам, че изцяло ще се забрани паркирането по тротоарите. Но трябва време да се разбере, че за всяка привилегия се плаща, все повече мои познати купуват гаражи. Паркирайте на платното, но не може да отнемате правата на пешеходците, за да ви е комфортно и да паркирате буквално в домовете ни, паркирайки пред входовете ни, нагло е!
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
За да няма задръствания в уличките около зоните, трябва да има една единствена синя зона в границите на околовръстното. Всеки гявол да си прави сметката дали да плаща или да се качи на рейса.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
До Браво на кметаСам си противоречиш,за какво й благодариш,че освободи големите улици за сметка на тотално задръстване на малките?!
отговор Сигнализирай
33
Възмутен
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
А има ли 24 часа паяци за неправилно спрели коли м малките улички
отговор Сигнализирай
32
Маркова
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До АлександърВ копенхаген няма ями по улиците, те са пригодени за велосипеди, и не ремонтират улици и тротояри с пясък и чакъл и да чакат да завали асфарт.
отговор Сигнализирай
31
Браво на кмета
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 7
Първоначално имах съмнения относно г-жа Фандъкова. Но с няколко неини инициативи тази жена ме спечели. Но твърдя, че зелена зона, дори синя трябва да са малките улици в карето - Гешов, България, Тотлебен, бул. Славейков. Защото сега всички коли паркират по малките близки улици и тротоари и подстъпите към тях, градини и зелени площи стават неизползваеми. Вижте какво е на Манов, Иречек, Каниц, Ами Буе. През работни дни е ужас на тези улици. Пешеходците рискуват живота си, ходейки на платното.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
В Центърът за градска мобилност , както и в общините са се набутали предимно военни пенсионери с манталитет и акъл на ***. Пък младите нека стоят без работа !!!
отговор Сигнализирай
Новини