IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

20 е-буса вече из София! Единият струва около 350 000 лева


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

50
Доктор Сър Пичук
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 9
Един такъв електро-*** като тези купените за 350к броя няма да издържи дори 5 години употреба. Батериите на електро-отпадъци няма да могат да минат 500 хил. км. преди да се наложи смяна, а батерията струва 300 хил. Така след 5 годинки ще папкаме рушветчета за електробуси пак - идеална сделка...
отговор Сигнализирай
49
Митко Банцера
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Е ча ся ше си зареда телефона в автобуса. Почвам да пестя от електроенергия в домакинството.
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Тези в градският транспорт са садисти. Сигурно така ги наемат на работа:-Садист ли сте?-Не.-Сори не сте за нас.Защото тичаш да хванеш рейса и те ти затварят точно под носа. И после газ.Също ако искате да хванете рейса пред вас на спирката, тоя вместо да отвори вратата да ви улесни чака спрял ония отпред да тръгне и едва после отваря.
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
В София много често автобусите не спират на спирки на които чакат хора. Също така ако сте на вратата вътре в автобуса и чакате да спре на спирката често не спира. Нещо се е заблеял или говори по телефона. Само в София го има това автобусен шофьор да си е сложил хендсфрийто и да говори по време на цялата си смяна по телефона.Да не говорим за псувните които се раздават от шофьорската кабина.
отговор Сигнализирай
46
Доктор Сър Пичук
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 6
Вместо да се вземат едни 100 нормални нови дизелови автобуса, с които да се обнови целия градски транспорт в столицата се купува този електро-*** за да се вземат комисионните. Вместо да се купят нови трамвай/тролеи, които също са електрически се купуват тези електро-отпадъци с една едничка цел да се краде. Не се наядоха герберугите вече 10 години...
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
Интересно досега не съм виждал инвалид с количка да се качва на автобус от градският транспорт. Те здрави хора едвам се качват в автобусите, какво остава за другите. Шофьорите спират на спирка с резки спирачки, отварят вратите само за секунда и после тръгват с *** газ. Кой се е качил, качил. Затова като се отвори вратата и трябва веднага да скачате вътре и после веднага да да се хванете за нещо или някого да не паднете от ускорението. И карането им е такова, газ-спирачка, газ-спирачка.
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Фандъкова, кога ще пуснете трамвая по Граф Игнатиев. Трябваше отдавна да сте го направили. Кой пак е виновен за неспазените срокове ?
отговор Сигнализирай
43
Жо
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
УМИШЛЕНО ли не съобщават, от коя държава са електробусите?
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 14
Дано никога не идват на власт башкрадците от БСП.
отговор Сигнализирай
41
до 47
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
Интерсено как я сметна тази цена от 350 хиляди, след като сделката е за 16.7 милиона без ДДС, кето прави малко над 20 милиона за 20 е-буса.Хайде на теб оставям пак да сметнеш колко струва 1 брой.
отговор Сигнализирай
Новини