IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Подобряват градския транспорт, а колите в София все повече. Защо?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

109
Бай Иван
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До ГеоргиКупи си карта - 50 лева на месец за цяла градска.
отговор Сигнализирай
108
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Хигиената в градския транспорт също е отвратителна. Лош въздух, преотоплено или студено, миризми на пикоч, мръсни, мазни седалки, вонящи клошари с по полвин кубик багаж, спят вонящи по седалките. Трябва от общината да пътуватс транспорта, за да им се изясни картинката. Мръзненето по спирките , а те самите накъде са, хич не го включвам.
отговор Сигнализирай
107
Георги
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Много просто с кола е по евтино от градския транспорт. Аз изминавам 6 км на отиване и още 6 км на връщане =12 км на ден или с 5л на 100 км бензин 0.6л А95 бензин по 2 лв за литър.За 2 лв отивам и се връщам на ден ,а возя още двама колеги.Ако взема градския с две прехвърляния по 1.60лв =3.20 лв отиване и 3.20 лв връщане =6.40лв на ден т.е. три пъти по скъпо и то само за един човек ,ами още двама . (19.20 лв или 2 лв.)
отговор Сигнализирай
106
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Защото не са подобрили градския транспорт. Какво значи в работен ден да се чака трамвай 35 минути през зимата и това е всеки ден. Разбира се, който може, ще си вземе колата. За времето, през което ще мръзне на спирката, ще си свърши работата
отговор Сигнализирай
105
До 110
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Нормите за фини прахови частици за бензиновите и дизеловите с Евро 5 и Евро 6 са едни и същи, т.е. колкото бензиновите замърсяват с ФПЧ, толкова замърсяват и дизеловите, но за колите с Евро 5 и 6, т.е. след 2009-2010 години. Иначе си прав, че замърсяването от колите е малко
отговор Сигнализирай
104
Гери
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
103
некой с кола
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Колите са най-малко виновни за финните прахови частици.Те са замърсяване от дизела,а над половината от движещите се коли са на газ(пропан-бутан) и също така една сериозна част от колите с дизел имат филтри(DPF).Но ще им вдигнем данъците вместо да се погледне към начина на отопление доста от кварталите на София
отговор Сигнализирай
102
???
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Така и не разбрах защо, когато се говори за замърсяването с фини прахови частици в София, някакви все говорят за транспорта, а не за замърсителя - отоплението?!Това означава ли, че ако статията е за транспорта, ще говорим за отоплението?
отговор Сигнализирай
101
До 104
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Принципно всеки светофар намалява силно пропускателната способност на пътя. На Малинов преди 30-35 години работеше само пешеходния светофар на 43-ти блок и по целия Малинов се шофираше без да се спира. Тогава за единица време минава в пъти повече коли в сравнение със сега, но изглеждаха малко, защото ги нямаше сегашните задръствания. От Деница, където беше, до Орлов мост, ми беше 5-6 минути. През 2005-2008 години ми трябваха вече над 2 часа, само за да изляза на Цариградско шосе.
отговор Сигнализирай
100
До 99
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Градът ви е на кофти място построен...в котловина.Всичкия дим,изгорели газове и всякакви други миризми си стоят над града при липсата на вятър.Мръсния въздух е резултат на човешка дейност...замърсявайте по-малко :)
отговор Сигнализирай
Новини