IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Подобряват градския транспорт, а колите в София все повече. Защо?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

79
Свалете Цената!
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Направете градският транспорт 60ст. и да видим ! Иначе трябва една такса (през седмицата) за коли които влизат в центъра, от крайни квартали, за да се ограничи задръстването ! Неможе хората които нарочно не си ползват колите, да чакат рейс, 30мин...
отговор Сигнализирай
78
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 3
Защото е неудобен, неефективен, скъп, мръсен.Много отдавна трябваше да се оптимизира. Метрото дублира стари линии на ГТ, а София се разрасна. Докато хора невиждали до скоро трамвай взимат решения така ще бъде
отговор Сигнализирай
77
Шофьор
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 4
Само за информация, ако трябва да заведа детето на градина с Адски транспорт, и да отида до работа с чакане ходене пеша, прехвърляне, и т.н. ще ми е ... 2 часа. С кола ми е със всичките задръствания максимум 1 час. Да не говориме че с качването в автобуса получавам бонус торба бацили, така че после 1 месец да немога да се оправя. Г-жа Пъдпъдъчка, дали ще ми плати лекарствата и болничните...?Тогава драги ми мозъци, как да ходя с Автобус на работа ?
отговор Сигнализирай
76
Край
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 4
Колите трабва да станат наполовина а градския транспорт 4 пъти по-добър. Фандъкова това уравнение не може да го реши по никакъв начин. Женицата я интересува само паричките от милиардния бюджет на София. Тя не ще да управлява града - не ще да налага глоби за нищо - паркиране по тротоари и гардинки, кучета и акита, отпадъци разхвръляни, отопление на гуми и какво ли не.Жената иска само да харчи парите ни.
отговор Сигнализирай
75
...
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Половината коли са от провинцията, които работят в София, проблемът е че метрото е локирано единствено в София и не излиза извън града на големи паркинги. Направете 3-ти лъч да излиза на Ботевградско, Тракия, Околовръстното итн а не в центъра!
отговор Сигнализирай
74
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 12
До ККМетрото е на 10 минутои от Токуда, ако не си 200 кг и мини малко не мързелив, може да повървиш 10 мин на ден..А другите, дето си понясят цялата челяд и се оплакват, че им е скъпо, "малките" ви пътуват или безплатно или с карта от у-ще, която не струва нищо,.. ако не може да си го позволите, защо по дяволите сте правили "малки"???
отговор Сигнализирай
73
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
"Вместо да се увеличават парите за градския транспорт, да се увеличават превозните средства и да се намаляват интервалите, не се прави абсолютно нищо по този въпрос".----------------------------Христо, Христо, как да не се прави абсолютно нищо? Периодично и драстично се увеличава цената на билетчето. Мързеливият прави най-лесното, а матрялът пъшка и търпи.
отговор Сигнализирай
72
ФПЧ
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Преди седмица, когато замърсяването с ФПЧ достигна нива до 640-650 мкг/м3, делът на двигателите на колите беше около 1 мкг/м3, на отоплението беше около 610-620 мкг/м3, а на неизмитите улици и тротоари беше около 29-34 мкг/м3
отговор Сигнализирай
71
Факт
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
В градовете подобни на София в ЕС, 2-3 пъти повече хора отиват на работа с кола, въпреки че градският им транспорт е в пъти по-добър от софийския. В София 81.6% отиват на работа с градски транспорт и от столиците в ЕС, само в Букурещ са повече - 82%. В столиците на Западна Европа само между 30% и 50% отиват на работа с градския транспорт. Разбира се, пак ще изманипулират някакви данни, за да ни убедят, че в София всички отиват на работа с кола и то сами в нея, нещо в което онези 80% вярват.
отговор Сигнализирай
70
Факт
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Тази група "За чист въздух", да вземе да се прекръсти на група "За мръсен въздух".Това, което този говори ще намали наднорменото замърсяване с фини прахови частици (ФПЧ) с приблизително 1/1000 от процента. Вместо 720% над нормите, замърсяването ще стане 699.999% над нормите
отговор Сигнализирай
Новини