IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

14 хил. трошки в София, паркоместа липсват. Но и не може да се махнат бързо!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

25
Gorskio
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Кога селяните ще престанат да казват на другите хора "селяни"?
отговор Сигнализирай
24
Обективен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Трошка е много разтегливо понятие и е по-добре да не се използва.Малко ме учудва това число (а не цифра) 14000 изоставени автомобила в София. Аз от доста години не съм виждал такива в София. Е, вярно, че се движа повече в Центъра, но не стоя само там. Когато една кола е катастрофирала минава някакво време преди собственика да успее да реагира и да направи каквото трябва с колата си. Вероятно в тази бройка са автомобили със собсвеници в чужбина, които са си изправни, но не са минали на ГТП и ням
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Има много "баровци" с по две трошки, от които едната почти не я карат.Е то това е, имат едно МПС, после някоя колежка на жената се изфука, че милото й е купил кола. И нали, няма как да сме на по-ниско ниво, айде и ние с две коли... Ако имат и някои поотраснал син/дъщеря, също иска кола (щото са го/я учили, че колата означава статус) и ето ти едно семейство с три коли и вечно реват, че нямат пари.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 9
Още от 70-те години на миналия век, автомобила в България вече не беше лукс, а необходимост и хората масово започнаха да си купуват леки коли. Все пак изоставахме от Италия например, където беше държавна политика всяко семейство да има лека кола, още през 60-те години на миналия век. Търсенето на леки коли беше много голямо и не успявахме да внесем толкова много. Не се чакаше много, както сега лъжат. За почти всички леки коли се чакаше до първата следваща доставка, а те бяха няколко в годината
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
сами си ги мислят тези срокове, 2 години не плащал данък, защо 2 ? Един блъснат бус седя пред блока 3 години по тези правила, собственика му замина за Германия и до ден днешен не се е върнал. Има МПС-та които очевидно не могат да минат ГТП => трябва да са в сервиз или в частен имот. Стига блъснати коли по тротоарите, чакащи някой да се сети за тях.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
ей, селяни, събиратйте си трошките!
отговор Сигнализирай
19
sante_dog
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Като всяко нещо свързано с държавната администрация - направено е за да не работи. Пуснал съм жалба за изоставена кола преди 9 (девет) месеца. Още си е там - развитие няма...
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Ясно, ясно, нищо не може да се направи, както обикновено. Любимото българско словосъчетание. Българския чиновник или полицай от 9 кладенеца вода ще ти донесе, само и само да ти докаже как нищо не може да се направи. Даже вече докторите и спешна помощ отказват с оправдание за законови пречки.Българинът е животно еволюирало по много странен и неуспешен начин, доказва се всекидневно
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 3
Абе какви срокове, какви трошки? Няма ли автомобила валидна застрахавка ГО, мястото му не е на на пътя, пред блока, на паркинга и всякъде сругаде където действа закона за движение по пътищата. Автомобилът се репатрира и собственикът заплаща за услугата и за престоя на паркинга. Ако не плати - ЧСИКога *** най-накрая ще проумее, че собствеността поражда отговорност.
отговор Сигнализирай
16
Обективен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Ясно е, че личните автомобили в България са много под средното ниво за ЕС и е неизбежно тяхното бързо увеличение като брой. В момента по брой лични автомобили изоставаме около два пъти от средното ниво за ЕС. Според последното преброяване на населението 46% от домакинствата притежават кола, което означава около 180 лични коли на 1000 човека население, а в ЕС те са средно около 440 коли на 1000 човека население. При това в България средния пробег на автомобил е доста по нисък от средния за ЕС.
отговор Сигнализирай
Новини