Това, че някой си е купил паркомясто изобщо не решава проблема му с паркирането, ако ползва колата си. Ако не я ползва и тя стои като паметник на това паркомясто, то по-добре колата му да стои в някой двор на село и да освободи паркомястото за някой, който ще го ползва
отговорСигнализирай
59
??? преди 4 години
101
Все още се срещат ***, които казват - купи си гараж. Явно не знаят, че в София не е както в тяхното село и гаражи няма. Само в най-новите и некачествени сгради има гаражи, но и те не стигат за живеещите в сградата, където половината апартаменти се водят ателиета, за които не се иска паркомясто.
отговорСигнализирай
58
??? преди 4 години
91
Средната възраст на колите в София е 12 години, колкото в големите градове в нормалните европейски държави. За какви таралясници пишете? Май за вашите си на село
отговорСигнализирай
57
Анонимен преди 4 години
186
Защо пишете без да знаете? В София 47% от домакинствата имат кола, а в нормалните държави почти всички домакинства имат кола . Въпреки това, някакви смятат, че трябва да намалим колите. Паркоместа няма заради безразборното застрояване, вкл. и върху съществуващи паркинги. Колите не са много, а паркоместата намаляват и не се строят подземни паркинги, както е в нормалните държави.
отговорСигнализирай
56
Анонимен преди 4 години
1911
Аз съм си купил паркомясто преди да имам изобщо кола, останалите да се оправят. Когато съм към центъра си плащам като поп или намирам платен паркинг. Който не му отърва да си вземе електричка на старо и няма да плаща нищо. Трябва всичко свързано с колата да стане 10 пъти по-скъпо.
отговорСигнализирай
55
СС преди 4 години
128
В Китай този проблем е решен, поне донякъде. Там не всеки има право да притежава кола. Трябва разрешение от общината, а то се дава само ако отговаряш на определени критерии. Ще кажете, че е комунистическо. Ами може да е, но има въведен поне някакъв ред. А тук като е демокрация, какво е?? Хаос, мръсотия, беззаконие!
отговорСигнализирай
54
СОФИЯ преди 4 години
1211
Проблема с паркирането в София е Огромен .Трябва да се приемат драстични мерки - така наречените местни *аборигени* са окупирали центъра и имат по 3-4 коли , трябва Фандъкова да издаде заповед - на всеки Адрес по 1 автомобил .От тези селяци не мога да си свърша работа в Столицата - завряли са се в коптоти по 10 квадрата и паркирали по 3 коли пред блока , и се карат с Хората че им били паркирали под терасата .
отговорСигнализирай
53
Тялото преди 4 години
138
Зоните трябва да са МНОГО по-скъпи. Да почват от 100лв/месец за крайните квартали и да стигат до няколко стотин в центъра. Има доста държави и щати, където можеш да регистрираш автомобил, само ако покажеш документ за собственост или наем на паркомясто.Колите са твърде много за инфрастуктурата и трябва да намалеят поне наполовина.
отговорСигнализирай
52
Анонимен преди 4 години
614
Зелена и синя зона е добро решение, но всичко обезсмисля в почивните дни и работните такива след 19:30. Защо тези платени зони за паркиране не са 24/7? Защо аз плащам, а тарикатите ползват безплатно?
отговорСигнализирай
51
Ми добре преди 4 години
1110
Големия проблем е, че столицата е пренаселена, презастроенап всеки ден посещавана от милион пришълци. Скоро липсата на паркоместа ще е повод за носталгични забележки. Сеира ще настане, когато почнат да отказват водопровода и канализацията. Тогава освен фини прахови частици във въздуха ще добием и фекалии по улиците и градинките, че и вода няма да има да се почистим. Но лошо няма. Прииждайте провинциалисти, влачете си и фамилиите с вас. А ние ще поемем към имотите на дедовците ви. Амин.
отговорСигнализирай
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години