IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Сложен ремонт на "Хемус": Демонтираха 114-тонна греда


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

60
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До 64В по-голямата (и разумна част от света), термина е армиран бетон (или подсилен бетон). Стоманобетон и железобетон са думи целящи да опишат вида на армировката. Железобетон е русизъм заменен от прехвалените професори от ВИАС (завършили институти по бетон и железобетон в Русия) със по-коректният на български език стоманобетон, което не означава, че вече не се ползват и други материали за армировка, но това вече е много ново за тях.
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Членска карта 7Такава греда, за да има необходимите характеристики, трябва да се произведе в заводски условия. Освен това трябва да се транспортира по някакъв начин. Ремонтът е извършен по най-добрия възможен начин, като се имат в предвид ограниченията. До преди 10 години само Волф имаха техника за превоз на подобни товари. А дисбаланса не е чак толкова голям, огъването в пилоните по груба оценка е доста малко, че да ги претовари, въпреки голямата сложност на задачата.
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Ееее! Аман от тия реклами! 10 снимки не може да се разгледат в сайта ви, без да ти се появи 20 пъти тъпата реклама на Мтел!
отговор Сигнализирай
57
Членска карта №7
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
До СметкаСметката излиза, но трябва да сте си взели изпита по Съпромат.....
отговор Сигнализирай
56
Членска карта №7
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
до 54Има резон в това, което казвате! Надявам се, че проектантите са го имали предвид... Може би е било много скъпо да се лее единична греда с този размер!!??? Не знам, дано се е взело вярното решение.
отговор Сигнализирай
55
Сметка
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
Хм, че как така 114-тонната греда се е поведила, а 30-тонната ще издържи ?!? Нещо не излиза смеката май...
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
До AeonНяма как да не внесе. Нарича се ексцентричен натиск. Ако обаче инженера си е свършил съвестно изчисленията пилоните ще издържат, а въе ВИАС ги гонят доста здраво. Там са едни от най-кадърните наши инженери.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
До Анонимен 63 Освен ако не е била претоварена или зле поддържана. Не може да очакваш водата и солта непрекъснато да я заливат и тя да не се повреди. От снимките се вижда, че гредата е крайна, т.е. имало е сол и вода колкото искаш, а това е силно корозионна среда.
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До 64Другарю "грамотник" този мост в Минеаполис далеч не е единствения стоманен мост дето е паднал. Не е паднал защото е стоманен, а защото е проектиран калпаво, но има и други примери за паднали стпманени мостове. "Стоманобетонните" са предпочитани винаги където е възможно, поради чисто икономически причини. И никъде не замазват положението, като използват материали с различни характеристики. Не е важно дали стоманената греда ще оцелее, ако тя причини повреда в другите греди. Резултата е ясен.
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
До 62Производството на стоманобетонна конструкция, особенно с тегло 114 тона (около 55 куб. м.) не е работа за всеки. Особено за такъв дето и една настилка по равен участък не може да уплътни без да я направи на вълнички. Допълнително към тази конструкция се предявяват изисквания каквито към керпичените къщи на село не се отнасят. И да в Бг вече няма фирма способна да произведе и придвижи такава греда, колкото и да е тъжно това. Едни от най-добрите ги правят в равно поле но са до към 50 тона.
отговор Сигнализирай
Новини