IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Ограничават скоростта в Бургас до 35 км/ч


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

38
До 55
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
Фолксваген достатъчно ни ограмотиха колко са "екологични" дизелите.
отговор Сигнализирай
37
До 52
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Вземи се поограмоти малко!Виж нормите за дизелови и бензинови двигатели по ЕВРО-6 например! Ако разгледаш малко по-подробно как се движи ЕВРО стандарта, може би ще ти просветне, ако има къде. Повтаряш неща от преди 30-40 години.
отговор Сигнализирай
36
77777
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Реалността е, че каквито и ограничения да се записват в закона, както и наказанията за нарушаването им, шофьорите ще си карат по един и същи начин, вкл. скорост, съобразявайки се с много неща. Единствената разлика ще е, че сега КАТ ще може да иска по-голям рушвет. *За съжаление повечето хора така и не могат да схванат, че има огромна разлика между написаното в закона и действителността и приемат за действителност написаното в закона, а то не е така и изпадат в някакъв своеобразен маз охизъм.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Аз имам предложение - да върнем човека с флагче, вървящ пред колите, който викайки "Идва кола!" ще предпазва всички останали от голямото страшно бу. И да развъдим коне, че то се е видяло, че с друго, освен с тях, няма да можем да се движим с 50.
отговор Сигнализирай
34
Реалист
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Ясно е, че от поне 40 години, колата не е лукс, а необходимост. Ясно е, че хората карат колите си, защото им се налага, а не за да замърсяват въздуха или за да правят катастрофи. Ясно е, че градският транспорт в България е много зле и все по-малко ще се ползва от българите по понятни причини. Засега само метрото в София е изключение, но не знам дали и в бъдеще ще е така, а и метрото има ограничен периметър. Това, което не се знае е,че по-ниската скорост създава повече проблеми, отколкото решава.
отговор Сигнализирай
33
До 49
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
При 35 км/час замърсяването на въздуха е 2-3 пъти по-голямо в сравнение с движение с 50 км/час, но ако станат задръствания заради ниската скорост, замърсяването може да стане и 10-15 пъти по-голямо при 35 км/час. Колкото до дизеловите автомобили, ами сякаш живееш преди 40-50 години. Сега дизеловите автомобили често са по екологични от бензиновите. Светофарите - въпрос на настройка и изобщо на употребата им, защото колкото и да помагат, светофарите създават задръствания и замърсяване на въздуха.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 10
Замърсяването на въздуха е много по-голямо ако се опитваш в града да караш с 50км/ч, защото има светофари на 500м, спираш от 50кмч до 0, ускоряваш от 0 до 50 кмч, пак спираш, пак ускоряваш - луда работа. Особенно нафтовите печки яко хвърлят сажди докато се надбягват на около светофарите. Докато ако разрешената скорост е 35кмч, никой няма да дава газ като луд, защото няма смисъл
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 10
По добре да вдигнат яко данъците спрямо евронормата. А не всички баракудници да плащат от 10 до 100лв данък. Затова има много коли. Ако под Евро 4 норма данъка е между 500 и 1000лв, а за нова кола трябва да е малък. В Европа е така и затова хората си изхвърлят старите бараки, по скъпо е да ги притежаваш. А ние се напълнихме с опасни и замърсяващи сандъци, после замърсеноста била висока. А и ако ти е трудно да имаш кола то не трябва да имаш, ама нали заради со-ца в Бг-то колата е най свещенното
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 8
разумно:35 km/h скорост движение в кварталните улици5 km/h скорост на движение в паркове, градинки, пешеходни зонииначе при скорост на движение от 50 km/h покрай училище, ако дете изкочи между колите, няма никакъв шанс да оцелее
отговор Сигнализирай
29
Факт
преди 9 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
Преките последици от движението с по-ниска скорост са: по-голямо замърсяване на въздуха, задръствания, изнервяне на водачите с последващи здравни проблеми заради това, загуба на време /времето е пари, казват американците/, по-бърза амортизация на превозните средства и т.н. Ползи е много съмнително да има.
отговор Сигнализирай
Новини