IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Създателят на такса "стол": Сезонът е кратък, разходите са големи!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

257
последното ми море
преди 7 години
Харесвам 39 Не харесвам 1
Сядаме с 2 деца да вечеряме,чакаме 20 мин.сервитьорките ни подминават,рест. полупразен.Махам на една девойка и питам,защо не ни взимате поръчката,тя-имате ли резервация,отговарям-не.Не може да сядате тук масата е запазена,питам как като няма табелка,тя се пресяга взима я от съседната маса и я слага на нашата.Питам,от кога ви е резервирана масата-ами след 1 час.Ок,ще вечеряме за 1/2 час и после ще ви я освободим-отг.не не може,а друга-нямаме.И от тогава моите пари отиват за друга икономика.
отговор Сигнализирай
256
ддт
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 12
Shark,нямам ни долнопробна,ни горнопробна кръчма.Редовен посетител съм на кръчмите(за съжаление)Но в този случай клиента не е прав.А това че ни е взел по 20 лв не е страшно.Страшно е ,че храната е тази,от която могат да се изкарат най-много пари,най евтини суровини които да изглеждат добре и да не си личат на вкус,че са ментета..Това си е една бавнодейсваща отрова..Но и клиента има вина за това положение,защото избира най евтиното,или почти
отговор Сигнализирай
255
Shark
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
До 257. Ресторанта не може да налага правила, измислени в последния момент. Трябва всичко да е предварително указано на видно място в менюта и да се обяснява когато се прави резервация по телефона. Защото ако знам за това условие няма да им стъпя в тъпия ресторант. Ако пък ми го сервират в последния момент ще се обадя на НАП. Ами добре, нека го въведат това, да видим кой ще им иде в ресторантите. Май само ти! Хахаха
отговор Сигнализирай
254
Lan
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
257,тоя па, одобрявал! За да ти комфортно в ресторанта и да ти се събират манджите по масата е длъжен да се погрижи ресторантът, а не да плащаш за нещо, което не ползваш. При това независимо колко пари имаш :), утре може да ти въведат такса "използване на вилица", "дишане на въздух", "климатик"...още ли ще си склонен да те таксуват както сметнат за добре ресторантьорите...:)
отговор Сигнализирай
253
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
До АнонименКато я одобряваш такста, ходи в ресторанти, където има повече столове и плащай за всичките.
отговор Сигнализирай
252
>>
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Пенчо Бойкинов ?? нали сте надули цените по 3 и по 4 ?? Ама на нeкaдъpниците всичко им пречи. Ресторанта не ти е милиционерската казарма откъдето са ви излюпили? Аз се чудя на голямото ви "великодушие" само по 20 лева на столче. Абе защо не ги залющихте поне по 50 ??? А може и по два шамара безплатно нали ??!!
отговор Сигнализирай
251
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 31
Аз одобрявам такса "стол" защото: - не обичам да ми е тясно - често влизаме 3ма души, но ядем за 6ма и малките маси просто не събират всичко което ще изядем - проблеми с парите нямам - ресторанта е в правото си да наложи каквито иска правила, както и да откаже обслужване на когото и да е без да дава обяснения
отговор Сигнализирай
250
Гробокопачааа
преди 7 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
Ти като къмпингуваш диво,къде ходиш по нужда а?И къде се къпеш да не смърдиш на пор? От няколко години се появиха едни диви къмпингуващи на Липите в Синеморец и засраааа всичко .*** пепел от огнища-мизерия.Дано ви забранят с ъс закон
отговор Сигнализирай
249
Shark
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До ддт Внимавай какво си пожелаваш. Това да не ви ходим по кръчмите може да се уреди веднага. Да не ревете после. А какво ще ям ти не бери грижа, ще е по-добро от това в долнопробната кръчма, която вероятно държиш, щом защитаваш този псевдобизнесмен.
отговор Сигнализирай
248
Lan
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Пенчо Бойкинов ,*** че как няма да го оправдаваш :), явно и ти толкова ставаш за управител на ресторант. Явно за десети път трябва да напиша на подобните на тебе, че който определя правилата на резервацията (и това е ресторантът), той си носи последствията от това. Ако приемаш резервация "на доверие"...ами може и никой (или по-малко) да не дойде ти си носиш негатива. Ако ти дойдат повече хора от резервираното - ти печелиш от позитива. Това е - клиентите не са ти виновни, че ти си некадърен.
отговор Сигнализирай
Новини