IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Проект: Забранява се вносът на стари дизели у нас от 2021 г.


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

126
ФПЧ
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 1
Единствените надноремни замърсявания в България са с Фини прахови частици (ФПЧ) през зимата. Допустимото среднодневно ниво е до 50 микрограма/куб.метър. За вчера стойностите в шестте официални измервателни станции в София са:Копитото - 9 микрограма/куб.метърДружба - 14Павлово - 17,5Хиподрума - 19Младост - 19,5Надежда - 23Дизеловите, бензиновите и ЕЛЕКТРИЧЕСКИТЕ автомобили замърсяват еднакво, защото като се движат вдигат във въздуха прахоляка от неизмитите улици и с това замърсяват София.
отговор Сигнализирай
125
Азотен диоксид
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Азотен диоксидСредна годишна норма - 40 микрограма/куб.метърСредна часова норма - 200 микрограма/куб.метър, допускат се до 18 превишения на годинаНива в СофияИма 6 официални станции в София в Дружба, Надежда, Павлово, Хиподрума, Младост и Копитото - какво показват го има на сайта на Столична община.За последните 24 часа показват обикновено нива между 5 и 10 микрограма/куб.метър (без Копитото, където винаги е по-чисто), с по два пика сутрин и вечер, но под 25 микрограма/куб.метър
отговор Сигнализирай
124
+++
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Бензин или дизелВ момента прилаганата тактика е Разделяй и владей! Бензиновите автомобили срещу дизеловите, за да може след като наложат забрани за едните, лесно да наложат забрани и за другите. Принципно нормите за бензиновите автомобили ги правят по-замърсяващи от дизеловите автомобили, но в Германия имат сега проблем с азотните оксиди, а само с тях дизеловите замърсяват повече от бензиновите. Проблемът на Германия не е проблем на България, но за да ограничат трафика, с който не знаят какво д
отговор Сигнализирай
123
+++
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Тези употребявани автомобили в продажба не е ясно кога са внесени. Общо се предлагат около 50 хиляди автомобила, от които само около 2,5% са на 20 и повече години, т.е. преди Евро 3. Другият въпрос е дизел или бензин.Бензиновите като цяло замърсяват повече от дизеловите, най-вече с въглероден двуокис, но не само с него. Дизеловите замърсяват повече с азотни оксиди. При замърсяването с фини прахови частици дизеловите и бензиновите замърсяват еднакво, ако са с Евро 5 (от 2009-2010 г.) и Евро 6
отговор Сигнализирай
122
Е и
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Я някой отворен еколог да ми каже ако знае колко са вредни електромобилите,и колко CO2 се получава при изработването на една клетка за един електромобил още преди да е подкаран .Да не говорим за отпадъчните излезли от строя батерий .Кво ги правим.
отговор Сигнализирай
121
+++
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Какво се вижда от този сайт за продажба на автомобили.Първо се вижда, че предлаганите стари автомобили нов внос преди Евро 4, са много малко и на практика такива вече не се внасят. Най-предлагани в момента са автомобили с Евро 4 производство 2006 година 4705 броя, следвани от произведените през 2005 и 2007 години с 4547 и 4500 броя. Вижда се, че няма никаква необходимост от забрани - такива автомобили над 20 години на практика не се внасят.
отговор Сигнализирай
120
+++
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
В момента предлаганите стари коли нов внос производство до 2000 година са доста малко.На един известен сайт за продажба на автомобили предлаганите коли нов внос производство по години са:- 1264 коли преди 2000 година (преди Евро 3)- 11423 производство 2000-2004 година (Евро 3)- За 2005-2009 година между 2964 и 4705 всяка година, общо около 20800 коли(Евро 4)- 2306 автомобила производство 2010 година и после всяка година намаляват- 1415 - 2012 година- 1135 - 2014 година- 606 - 2017 година
отговор Сигнализирай
119
Иво
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 14
Време беше трябва да ги забранят дизелите още сега
отговор Сигнализирай
118
Край
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Ще спрат вехтите душегубки на българчетата когато спрат ромските каруци. Демек никога. Манталитета е еднакъв и властта си дава сметка за това.
отговор Сигнализирай
117
Експерт
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
Стига глупости ! Дизелите са яки машини , висок експлоатационен срок, със съответните катализатори НЕ замърсяват въздуха повече от камионите и бензинките. Просто Лобито на електричарите се е активизирало и иска да начука на половината свят допълнителни големи разходи за транспорт. И те така. А как ще забранят камионите , лекотоварните , защото те пушат най много ? М ? Никак ли ?
отговор Сигнализирай
Новини