IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Проект: Забранява се вносът на стари дизели у нас от 2021 г.


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

96
Купувайте
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Майката мо е от лизинг в лизинг и ръст на продажбите на нови другото е ала бала .
отговор Сигнализирай
95
избирател
преди 6 години
Харесвам 32 Не харесвам 8
Както казва ''Стар Софиянец'',няколко големи града в Европа /най вече в Германия/,ограничиха дизела и то най ДЪРТИЯ такъв!!!Ние нали сме по светци от Папата,защо да не ограничим всичко?Да няма лошо в тая идея,но тогава,какво.кой ще кара коли имайки предвид покупателната способност на населението?Само ''ЧЕСТНИТЕ'' хора от правителство и парламент ли ще останат на пътя?!
отговор Сигнализирай
94
Иван
преди 6 години
Харесвам 27 Не харесвам 14
Не Евро 3, а всичко под Евро5 да спре да се внася!
отговор Сигнализирай
93
+++
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 4
Навсякъде по света, където са въвеждали забрани на вноса на стари автомобили, автопарка е остарявал още повече по лесно обясними причини, но .... опитите продължават, сега и в България.
отговор Сигнализирай
92
Стар Софиянец
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 4
Лесно обяснимо е защщо в България няма значимо замърсяване с тези азотно оксиди, които мъчат центровете на най-голямите градове в западна Европа. Там на квадратен километър площ, автомобилите изминават над 100 пъти повече километри, в сравнение със София. В София автомобилите изглеждат много, а реално са малко. Много изглеждат заради ниската скорост на движение и липсата на закрити паркинги.
отговор Сигнализирай
91
Мен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 20
Хехе всички мизерници с полуизгнили премиуми са ми нацъкали минуси. Пичове, нормалните технически прегледи, по-малкото и по-нови коли по улиците е плюс за всички, имате глави на раменете поразмърдайте я малко тая кухина между ушите.
отговор Сигнализирай
90
Стар Софиянец
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 5
До 85 СофиянецаСтранно е само за незапознатите хора.Не е половин Европа, както ни лъжат медиите, а само в няколко града и то само за няколко улици в центъра. Там се борят със замърсяването с азотни оксиди, заради могото коли и голямото им използване, а в България няма такъв проблем, има изследвания, има измервателни станции, всеки може ако се поинтересува да види какво е и какво е било замърсяването в София например. Лесно обяснимо е защо в България няма значимо замърсяване заради колите - мал
отговор Сигнализирай
89
Да
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До МатематикаЯвно и германците се мъчат!
отговор Сигнализирай
88
+++
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
След 2020 година, старите автомобили внасяне във България и без забрани ще са поне с Евро 4, като много малко ще са с Евро 4, примерно около 1-2% от внасяните стари автомобили, а болшинството ще са с Евро 5 и 6, при които нормите за замърсяване с фини прахови частици са едни и същи, което води до същия въпрос - защо дизеловите, а не бензиновите, които замърсяват с въглероден двуокс с 40-50% повече от дизелвоите.
отговор Сигнализирай
87
Математика
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
продажби в Германия на нови коли 2019 до май включително:Всичко - 1523769 колиот тях електрички - 25999 А в Германия се движат 100 милиона автомобила. След колко години ще си подменят парка ако си закупуват по 2 милиона на година нови ..
отговор Сигнализирай
Новини