IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Проект: Забранява се вносът на стари дизели у нас от 2021 г.


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

86
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
До СофиянецаЕ нали знаеш, че българина винаги знае по-добре от останалия свят?
отговор Сигнализирай
85
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 9
Аз карам Евро 6 оправяйте се.
отговор Сигнализирай
84
Софиянеца
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 7
Не е ли малко странно, че в Германия (и половин Европа изобщо) борят мръсния въздух като ограничават автомобилите, а тук ни обясняват, че те изобщо нямали ефект върху качесвтото на това, което дишаме?
отговор Сигнализирай
83
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
Винаги съм си мечтал за БМВенце нов внос от Швейцария за 150 000км за 2000 леа карано от баба само в неделя!
отговор Сигнализирай
82
+++
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 7
Евро 3 е от 2000-2001 годинаЕвро 4 е от 2005-2006 годинаЕвро 5 е от 2009-2010 годинаКакво значи да се забрани вноса на дизелови автомобили преди Евро 3 от 2020 година? Това са автомобили на възраст над 20 години? Не мисля, че в България се внасят стари автомобили на над 15 години, даже над 12 години са малко, т.е. даже и сега рядко се внася автомобил под Евро 4.Защо точно дизеловите, остава неясно, защото като цяло бензиновите замърсяват повече от дизеловите с изключение на азотните оксиди.
отговор Сигнализирай
81
Софиянеца
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Евро 4 стандарта е от 2005-та година, през 2021-ва година това ще означава. че 15-16+ годишните дизели са подходящи за околната среда, така ли?
отговор Сигнализирай
80
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
79
+++
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
В България единственото наднормено замърсяване е с фини пархови частици през зимата заради отоплението с твърдо гориво. За да имитира борба с това замърсяване, Фандъкова решава да ограничи дизеловите автомобили, които имат дял в наднорменото замърсяване по-малко от половин процент!!! Някои на това му викат Браво!!!Най-важнбото замърсяване е това с въглероден двуокис, при което бензиновите автомобили са по-големият замърсител, но като цяло дела на автомобилите е около 10% в това замърсяване.
отговор Сигнализирай
78
+++
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 6
Видяла жабата, че подковават коня и тя вдигнала крак.В България никъде няма наднормено замърсяване от автомобилите, вкл. и в София. Рядко някое от замърсяванията заради автомобилите достига до 10% от максимално допустимите норми, а обикновено замърсяванията от автомобилите са 1-2% от нормите.За арзлика от България, в Западна Европа има градове с много интензивно движение и затова там имат проблем със замърсяването с азотни оксиди. В София интензитета на движението е под 1/10 от техният интензи
отговор Сигнализирай
77
Мен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
Допълнително най-накрая да се реши проблема с фиктивните и половинчати технически прегледи. Повече от очевидно е колко коли има по улиците, които няма никакъв шанс да преминат нормален технически преглед. Вдигане на данъците на старит и на мощните коли и всичко ще си дойде на мястото.
отговор Сигнализирай
Новини