IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Bosch разработва нова система start-stop


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

18
Киро волана
преди 11 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
В новите коли вече няма инженерна мисъл.Проектирането и изработката се поема от компютър.Материалите за направата на колата са супер некачествени,повечето/където е възможно/ е пластмаса и електроника,което е супер ненадежна.Така че кола която е не пет/шест години е пълна бракма в техничиско,естетическо и всякакво друго отношение!
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 8 Не харесвам 12
ИМА ЕДНА МАЛКА ПОДРОБНОСТ КОЯТО АКО НЕ СЕ ИМА В ПРЕДВИД МОЖЕ ДА СТАНЕ ГАФ. ПРИ ИЗКЛЮЧЕН ДВИГАТЕЛ СЕРВОТО НА ВОЛАНА И НА СПИРАЧКИТЕ СПИРА ДА РАБОТИ. ВОЛАНА СТАВА КАТО ДЪРВО А ЗА СПИРАЧКИТЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПРИЛОЖИ ГОЛЯМО УСИЛИЕ на *** КОЕТО ЗА ЖЕНИТЕ ЩЕЕ МНОГО ТРУДНО... АКО КОЛАТА Е БЕЗ СЕРВО НА ВОЛАНА МОЖЕ ДА СЕ ИЗГАСИ ДВИГАТЕЛЯ БЕЗ ПРОБЛЕМ. НО ЗА СПИРАЧКИТЕ БЕЗ СЕРВО НЯМА КАК ДА СТАНЕ.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Това старт стоп е голямата простотия в автомобилостроенето! Една кола с малък двигател гори около две левчета за час на празен ход.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 29 Не харесвам 3
От Бош откриха... топлата вода.Докато бях малък баба ми с трабанчето й колко ме е возела...И на всеки по-продължителен наклон връткаше ключа и изгасяше двигателя (не "говоря" за някакъв стенд-бай режим на двигателя, а за цялостно изключване на двутактовия звяр). :)Към края на наклона отново припалваше и дори не се усещаше, че двигателят не е работил. :)И този номер баба ми го правеше точно, за да пести от гориво.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 11
Сидеров президент.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Какво му цъкате минуси на 8. Много ясно, че и стартера ще се износи по-бързо при по-интензивна употреба
отговор Сигнализирай
12
Оп-са
преди 11 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Имам преки наблюдения върху сегашнат старт-стоп система на Бош по Пасатите и Туарезите. Пълна трагедия е в някои отношения! Който е ползвал такава знае, кога има парно зимата и как си ползва климатика лятото, ако тръгне и се набие директно в задръстванията!!! Има много да се изпипва още. Ходят хора в Порше и питат как да я спрат завинаги тая система. Също така и DSG кутиите са доста чупливи и съединители и блокове отиват по на 50-60к км... Та ще видим новите системи как ще са...
отговор Сигнализирай
11
180
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Значи .. първо - акумулаторът е направен за това, сменя се често и не е кой знае каква болка за умиране. Второ - самата система започва да работи когато двигателят загрее и навлезе в работна температура и когато напрежението на акумулатора е в рамките на допустимото. Ако едно от тези условия не е спазено, системата няма да сработи, а когато сработи - токът необходим за запалване на двигателя е много по-малък отколкото при един студен старт. Тогава акумулаторът няма да усети почти нищо.
отговор Сигнализирай
10
язе
преди 11 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
язе просз да питам нещо...ако моя инструмент го вардя ва гащите той така дали като се пести след 50 години ще е като нов?или всичко е ТАНТО ЗА КУКУРИГО.....искаш едно дават ти друго плащаш за трето,*** да не вземат производителите на автомобили да фарилат бедняците
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 0 Не харесвам 10
до 10Моля? Значи според теб по-бързо ще се амортизира стартера при гасене и палене на светофар отколкото акумулатора? Откъде те пуснаха бе, младеж? От коя психиатрия?
отговор Сигнализирай
Новини