IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Балканите: Тук старите германски дизели идват... за втория си живот


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

50
Киро Кардана
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
До ммКолега защо вече да е гробище??България ВИНАГИ си е била гробище за стари ,ударени,удавени и най -вече автомобили който не са минали немските тех.прегледи и имат проблеми се внасят тук пастират и боядисат , скрият им се дефектите и айде по автокъщите!!България няма проблем със старите автомобили има огромен проблем със заплащането на хората!!Колкото по -високи стават доходите толкова по -нови автомобили ще се купуват...нали Нено съгласен ли си с Бат Киро????
отговор Сигнализирай
49
*
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Не виждам ноищо лошо в старите замърсяващи дизели,след като от у нас се внасят електроуреди втора ръка ,дрехи и какво ли още не ,незнам как не са измислили да сложат еко такса и на уредите и дрехите и по висок данък на хората който карат с гуми втора употреба внос от някъде. Нормално би било да повишиш стандарта на обществото и тогава да очакваш да секне потреблението на стари коли. *** то как да стане в държава в която цените се определят с монопол и не се регулират от държавата
отговор Сигнализирай
48
мм
преди 6 години
Харесвам 27 Не харесвам 0
На министъра на екологията не му ли е ясно ,че България е вече гробище за стари автомобили. Доходите на повечето хора са такива , че не биха могли да си купят нов автомобил. Тези мръсни дизели които биха дошли от Германия в по голямата си част са по чисти от тези които се движат тука. Като са толкова загрижени за двойните стандарти да помислят и за двойните стандарти при заплащането на труда.
отговор Сигнализирай
47
Алекс
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Защо никой никъде не казва, че тези двигатели могат да работят не само с нафта?
отговор Сигнализирай
46
Киро Кардана
преди 6 години
Харесвам 38 Не харесвам 0
Тъй ли не се намери един министър с ТОПКИ да излезе и да каже ,че няма как човек с доход от 600-700 или дори 800 лв да кара нещо различно от 20-25г таралясник!!Стига сте се подигравали с хората!Обикновенния работещ българин се убива от работа да изкара пари за месечни сметки и да нахрани на примоция детето си те за евро 4,5 ми говорят!Излиза едва ли не ,че българина е някво простоо същество което не му стига акъла да си вземе една нова кола от магазина ами обича да се мъчи с 20г курници!
отговор Сигнализирай
45
Киро Кардана
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Министърът на екологията Нено Димов предлага автомобилите да бъдат преоборудвани???Нено ,Нено какво ще му преоборурваш на една стара кола преди да я внесеш тук???Нов двигател ли ще и слагаш?Седалки ли ще сменяш??Предлагаш нещо а дори не знаеш какво предлагаш,когато си некомпетентен такива изказвания те паравят смешен както повечето министри като теб!Нещата са толкова простии и ясни ,че и децата ги знаят..имаш нисък доход караш таралясник имаш висок доход караш нова кола ..кратко и ясно!!
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
43
Toranaga San
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Начи за да накарат немецо да си къпи ново ауто , трябва да му изкупят старата бръкма. И хоп айде у България .
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
В тоя скапан вестник, освен да си избивате комплексите и да гнусите хората с анти българска пропаганда, друго може ли да правите????
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Защо да ги забраняват в Източна Европа, като могат да цоцат данъци от хората, които за нови коли могат само да сънуват...Но иначе всичко е точно.
отговор Сигнализирай
Новини