IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Балканите: Тук старите германски дизели идват... за втория си живот


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

20
Край
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 24
Грейт уол Волекс - 99 к.с. , 5годишна на 120хил. км. евро 5 с фабрична газ е 5-6 хил. ЛЕВА. С тая кола можеш да обиколиш България за един ден. Можеш да я паркираш навсякъде в града щото е компактна.*** ви не е престижно нали. Друго си е седмица на БМВ макар и девета употреба с 3л. дизелак без катализатор - много бега. Нафтата от Пешо машиниста и те така. Луксозна работа. Всички бедни сте диви и доста простовати - бедността ви е заслужена.
отговор Сигнализирай
19
Gele
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 0
До АнонименВиж сега, трябва да има добър градски транспорт и влакове. Ако влаковете като в чужбина, спазващи си графика доста хора ще си оставят колите за до работа. Проблема е, че нямаме по една, а по 2 на семейство защото без тях неможем или е много сложно поради липсата на добри опции. В малките градчета е отвратително, без кола нищо не можеш да направищ. Аз лично бих карал колело, но има глутници кучета... иначе казано за пореден път политиците ни представят бизнес предложение - нови коли
отговор Сигнализирай
18
Gele
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 2
До Анонименне е до племето, а до начин по-който ни се поднасят новините. Знаеш ли колко българи си сменяват турбото на колата с катализатора. Изобщо познаваш ли някой който да си е купил нов. Дори и да кажем само Евро 5 и нагоре да е мизата за внос на автомобил трябва да се следи какво става с колата в България. Нещо, което не се случва, технически преглед ако не минава на документи само то се гледа отгоре отгоре и набързо, че другия клиент чака. За какви деца и здраве говорим тук незнам.....
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 30 Не харесвам 1
Дори и да се внесат тези 10-15 годишни дизели, за тяхна сметка ще изчезнат и ще бъдат нарязани много от най-дъртите дараци от 90-те години които все още се движат по БГ пътищата. Така че пак ще е обновяване на автопарка. При положение, че почти всеки и сега има кола, няма как да се очаква осезаемо увеличение на броя на колите.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 17
Погледнете само коментарите.Просто племеВместо да мисли за здравето и това на децата си, предпочита да си вози дебелия КъЗ на продънени пушещи ламарини.
отговор Сигнализирай
15
Bad company
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 11
Прочетете внимателно пост 15 !!! Уникален е руския ***!!! Уникален ви думам!! Само той може да напише десет малоумия в три реда!!
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 10
Тикволандия - гробището на Европа.Всеки селянин си купил 20-годишна печка и дошъл в София да трови децата ни.Рсзграден двор без закони и контрол.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 14
Двойните стандарти на запада не се ограничават само с износ на второ качесто храни за Източна Европа... Примерно когато се разгоря Дизелгейт, познайте къде САЩ си изхвърли негодните дизели. Точно така в Източна Европа и конкретно- Украйна.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 32
ПРОБЛЕМЪТ НЕ Е В КОЛИТЕ, ПРОБЛЕМЪТ Е В НИСКИТЕ ДАНЪЦИ И В НИСКИТЕ ЦЕНИ НА ГОРИВАТА.АКО БЕНЗИНЪТ И НАФТАТА СТАНАТ ПОНЕ 3 ЛЕВА, А ДАНЪКЪТ 1000 ЛЕВА , ВЪЗДУХЪТ ЩЕ СТАНЕ МНОГО ПО-ЧИСТ.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 4
Хайде поредната доза безумие! Годините на дизела, нямат реална връзка с това колко всъщност замърсява.Например 5г. мощен дизел с заминали катализатори, ще замърсява много повече от 20г с по малка кубатура и подменен катализатор.Западния клиент го направиха пациент, на който не обясниха, че за да подържа еко нормите, ще трябва да бърка дълбоко в джоба си, особено след 3- 5г (в връзка и с изминали км, естествено). Защо се разрешава продажба на неизправни по еко норми автомобили?
отговор Сигнализирай
Новини