IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Без субсидии няма да се развие пазарът на електромобили у нас


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

18
Очите
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Тоя сектант да ми обясни от къде ще вземем ток, при все че първо тока дето го произвеждаме няма да стигне дори за 10 процента от автопарка и второ енергийния ни микс е с над 50 процента ток от въглищни централи. Горим въглища, имаме огромни загуби, пускаме го до зарядните, още загуби. Зареждаме батерии, още загуби... Накрая излиза, че с бензин и дизел замърсяваме в пъти по-малко.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Електричките нито са еко нито е евтино.Веднъж погледнах на една зарядна станция цената - 0,45лв / квтч.С малко сметки се получи,че автомобил с раход 5-6 л /100 км идва на същата цена разход на км .Остава разликата за батерията да си я платиш още един път или изхвърляш целия автомобил.А тези втора ръка за които говори господина ,че са внесени 800 бр. са точно такива.Купуваш евтино, после нова батерия и честито на печелившите.
отговор Сигнализирай
16
селянин
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
некой яко ви е излъгал че тея автомобили са "ЕКО"
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 9
*** няма, гайда иска. Ние първо трябва да се отървем от старите бензинови и дизелови автомобили, да направим преференции за закупуването на нови такива и тогава да мислим за електрически.
отговор Сигнализирай
14
факт
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
Субсидиите са нужни за жизнено необходимите продукти и производства. А за тези нелепици, електрически автомобили, има конкуентен пазар. Ако са добри, полезни, нужни и харесвани, ще оцелеят и ще се развиват. Иначе ще изчезнат. Аз харесвам дизайна на някои от тези модели, но отричам цялата им технология, производство и експлоатация.
отговор Сигнализирай
13
Диабло
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Г О Л Я М А Т Е С Л А .!.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 11
Най-голямата батерия на тесла е 120квтч и осигурява пробег над 400км. 70% от автомобилите в БГ имат годишен пробег под 20000км, т.е. 400км на седмица. Демек зареждаш 120квтч веднъж седмично. Един козлодуйски блок храни едновременно 1000000/120=8300 коли. По 168 часа седмично = 1.4 милиона електроколи. Така че ток има достатъчно. Е не безплатен де. Промишленият ток е на цена 70 лв/1000квтч, т.е. 9лв/120квтч, т.е. 9лв На седмица за въпросната кола.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 19 Не харесвам 4
Хабрине неграмотнико смешен, субсидията антипазарна лоша практика! Поредния умник който иска с нашите данъци върти бизнес. Ел. автомобилите са на пазара, който е достатъчно глупав сектант да ги купува, аз ще си купя такъв автомобил когато технологията се развие и съответно цената им стане конкурентна!
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
А аз искам, да няма!Защо - защото като си купя подобен автомобил, няма да е като на всички останали. Вижте С класите - хубави коли, ама ... много комерсиални бе! Правят те един ит тълпата! Не е хубаво така!
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
На сайта на БАЕПС.орг са изтипосали една статия от юни,2015г със заглавие "Над 30 000 ще са електромобилите и хибридите в България до 2020г, прогнозира асоциацията". Иначе имат 35 члена и разни фирми вносители-7бр. Не знам как някой с 35 физ лица и 7 фирми членска маса, изобщо му хрумва да иска чужди пари за се развива нещо, дето било модерно според някой друг, може би! Никакви разчети, числа, сметки, доказателства! Аз не съм против, но да е достъпно и да е без тези опасни акумулатори.
отговор Сигнализирай
Новини