IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Ново проучване: Старите коли са по-екологични от новите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

27
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 18
Леко е пропуснато замърсяването при добива и рафинирането на петрола.А то е сравнимо със самото му потребление,ако не и по-голямо.А за извеждането на отровните газове от гъсто населените райони...
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 15
Емисиите идват от високата кубатура, а не от мижавите проценти газоочистка с катализатори и еконорми. Едно е да изпърдиш 100км. с 1 кубик на 1500 об. друго - 3000 куб. За да е същото, трябва да се движиш на 500 оборота.
отговор Сигнализирай
25
Pitar Pan
преди 3 години
Харесвам 22 Не харесвам 5
Колеги,какво ще правим с тия екологични прегледи на автомобилите!?Аз съм на газ и бензин,колата ми е старичка,но все пак е много по-екологична от много по -нови дизелаци.Днес се загледах,какви "чукантии" са минали преглед!?Пак някаква далавера се заформя, когото трябва да спират не спират,а бедните-бедуини!
отговор Сигнализирай
24
Икономика
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Решението е само едно да върнем топката на отговорността в производителите !!! Чудите се как ами много е лесно коли не се продават произвеждат се от компания която ги дава под наем ако е дефектно нещо си го поправят ако е наша вина си плащаме за поправката и след 10г като ти е стара и имаш пари за по нова връщаш те си рециклират и правят по нова вече на много места го правят ама трудно е да събориш големи компании
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
Ако ел.колите трудно изкарват по 10 г, тогава в БГ няма да имаме, какво да караме, защото тук трудно ще имаме пари да им купим нови батерии.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 34 Не харесвам 0
Еййй тия са открили топлата вода, ц, ц, ц. Ми карай си 20 години автомобила, поддържай си го и това със сигурност е по-щадящо природата от това да си връхпотребител и да се изтрепваш на две-три години да сменяш автомобила с надеждата да ти порасне работата. За жалост хората в 95% са промити да са свръхпотребители и да драпат с всички сили за по-скъпи и по-нови вещи. За туй и ще се затрием, заради масата промити мозъци.
отговор Сигнализирай
21
gergi
преди 3 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
До ПорЦелан Да де ама те батериите за електричките и обикновен акумулатор нямат нищо общо като дизайн и употребени суровини
отговор Сигнализирай
20
У
преди 3 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Повечето стари коли (поне след 90г) са зле, защото като се счупи нещо се маха или се лъже компютърчето, но ако всичко работи са си достатъчно чисти. Ние имаме една наследствена Астра и лятото и смених Ламда сондата, катализатор и едно гърне. Този дето ги монтира ме определи като "не си добре", защото можело със стара сонда или потенциометър да я лъжем. Аз реших да ги сменя и мина преглед ей така, даже бая се пулиха и питаха защо съм ги сменял? Колата е 93г, а баща ми я взе 98г от немсмо, върви
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 42
Това са платени статии в полза на двигателите с вътрешно горене. Няма лошо, но не по този начин. Сега тантири-минтири, видите ли , абе електричките ще ги изкарат по-вредни. Батерии, елементи, хиляди неща ще заговорят, същите простотии както за "вредните" ваксини.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Хубаво е обаче пишещите статията да пояснят ясно от какво естество е тази екологичност. Напоследък се говори и пише само за емисии, но далеч емисиите не са единствения проблем. Материалите, които се влагат в автомобилите са не по-малка екологична катастрофа. Откъм гледна точка на вложените материали, американските коли са най-екологични, защото използват основно желязо и прозиводни ламарини, стомана и т.н. Европейските ползват доста редки метали и материали, които са невъзможни за рециклиране
отговор Сигнализирай
Новини