IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Ново проучване: Старите коли са по-екологични от новите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
Факт
преди 3 години
Харесвам 41 Не харесвам 2
То отдавна е известно, че като цяло електрическите коли замърсяват повече от колите с ДВГ, но японците са се сетили и за други фактори.
отговор Сигнализирай
16
Никола
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 40
Това е шега, ако терминът фейк нюз има лице, това сте вие. Не ви ли е срам, бе.
отговор Сигнализирай
15
Глупост
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 37
Особенно старите дизели без катализатор са най екологични. Абе кой ви кара да пишете такива невярни щуротйи?
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 39 Не харесвам 0
Зелените талибани фучаха, когато някой сравни емисиите на дизел и електричка от производството до края на експлоатацията. Ако някой сравни електричка с кола на метан, зелените сигурно ще се мятат от мостовете.
отговор Сигнализирай
13
Трудовакъ, до № 14
преди 3 години
Харесвам 23 Не харесвам 6
Не ставай смешен. Колите и каруците са в миналото. Не плачи за тези 12 милиона работници, ти нали не си един от тях. Те няма да останат без работа, просто ще работят по-малко, но по-качествено. Проблемът е в качеството на новите коли (с изкл. на "Ролс-Ройс", който се произвежда ръчно). Те са най-деликатно казано некачествени, правят водачите чест посетител в сервизите за неща, които се чупят през година-две, вместо през 6-7 години. Потребителите не получават високо качество, а лъскав ***...
отговор Сигнализирай
12
ПорЦелан
преди 3 години
Харесвам 29 Не харесвам 0
Оловните акумулатори се рециклират почти на 100%. Примерно 95% от оловото в новите акумулатори е от рециклирани стари батерии. За Лития не съм сигурен.
отговор Сигнализирай
11
кървави тесли
преди 3 години
Харесвам 41 Не харесвам 1
електрическите автомобили са "кървави". Те са произведени с експлоатацията на детски труд в мините за редки метали в Африка за производството на техните батерии.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
Най вредното производство в един автомобил е на акумулатора
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 13
До 13.Ми тогава да спрат да прозвеждат нови коли. Каквото се е произвело произвело. От сега нататък само резервни части. Какво толкова че около 12 милиона работници, наети по някакъв начин в автомобилостроенето ще останат без работа. Направо да се връщаме към коне и каруци. Още по добре.
отговор Сигнализирай
8
Трудовакъ
преди 3 години
Харесвам 56 Не харесвам 2
В Уругвай, страната с най-голям процент бяло население, се процедира именно като се насърчават хората да си поддържат колите-данък МПС постепенно спада и след 25-тата година данък не се дължи. Прегледите са задължителни и строги и там пушещи коли няма. Тези, които през две-три години си сменят колите са много богати и за тях данък МПС е впечатляващ. Уругвай не произвежда коли и не насърчава изтичането на национален доход навън. Уловените да продават некачествени горива се наказват със затвор...
отговор Сигнализирай
Новини