IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Каква е рeaлнocттa зa aнeмичния aвтoмoбилeн пaзap в Eвpoпa?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

56
Анонимен
преди 9 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 6
до 47 новите беенвета вътре изглеждат и миришат на евтина пластмаса, но ти няма как да знаеш, защото най-новото което си виждал от вътре е на 25 години!
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 9 месеца
Харесвам 16 Не харесвам 4
това което се случва в европейския съюз, българия и цяла източна европа го преживяха по времето на комунизма.. и тогава имахме централно управление, отгоре ни спускаха планове за какво да произвеждаме и как да работим, и тогава ни налагаха идеи за развитие и ни задължаваха да ги изпълняваме.. и тогава отгоре решаваха как да се харчат парите и на кого да се дават а който не слушкаше, имаше наказания.. и тогава яко се "усвояваха" средства от управляващите..
отговор Сигнализирай
54
23452453234
преди 9 месеца
Харесвам 9 Не харесвам 5
Трудно е да преценим колко качествени са китайските автомобили. Аз лично не бих рискувал да вкарам семейството си в такъв и затова си поръчах достъпната за мен Шкода. След 10 години, ако се докажет като качествени, бих си взел и китайска, но сега нямам намерение да съм им тестер. Още повече, че вече съм имал сблъсък с надценени китайски продукти, но пък и с качествени такива. Ще изчакам и се доверявам на доказаното.
отговор Сигнализирай
53
Ами нормално
преди 9 месеца
Харесвам 16 Не харесвам 1
Цените на Вагените отдавна са прекалено високи и сравними с Ауди, БМВ и Мерцедес, а качеството е безкрайно незадоволително. Да им стоят сега по складовете!
отговор Сигнализирай
52
Иван
преди 9 месеца
Харесвам 22 Не харесвам 1
Това е резултатът от санкциите които наложи ЕС от една страна на Русия,от друга страна от лакомия за азиатски и американски пазар сключи сделки за безмитна търговия ,и сега когато вече разходите за производство са много високи заради високите цени на ресурсите и електроенергията не успяват да се конкурират с производители от Азия и САЩ ,логично ще потънат и то от алчността си в комбинация с зелени сделки и подобни глупости от импотентни политици в Европа се превръна в един туристически Дисниленд
отговор Сигнализирай
51
Евро aвтoмoбилният
преди 9 месеца
Харесвам 25 Не харесвам 1
пазар стана aнeмичен, след като се подчини на санкциите и се лиши от евтините руски ресурси.
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 9 месеца
Харесвам 11 Не харесвам 1
Бъдещето е в руския!
отговор Сигнализирай
49
до 33
преди 9 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 12
БМВ ще затваря заводи когато Земята почне да се върти наобратно приятелче. На хероин ли си?
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 9 месеца
Харесвам 18 Не харесвам 3
Новият модел BMW iX1 вътре е по-зле и от лада. Някакви евтини пласмаси копчета за регулиране на седалките, head up дисплея пълна трагедия, всичко скърца вътре като при Тесла ако го натиснеш, всичко евтино. Батерията слаба, три пъти по ниска мощност конски сили от Тесла. 313 конски сили, ускорение до 100 км/ч 5,6 сек. за 313 hp са много зле. Шумоизолацията мизерна. И за това му искат 65 хиляди евро. 65 хиляди! A в Китай го продават за 52 хиляди, за 3 месеца продажбите са практически нула.
отговор Сигнализирай
47
българин
преди 9 месеца
Харесвам 19 Не харесвам 1
Не сте в час работя в китайска фирма и ви казвам директно: Германия има(ше) традиции и реноме в автомобилостроенето но с двигатели с вътрешно горене.Когато става дума за електрически коли - там са изостанали.В момента Китай е най напред с електричките-достатъчно е да погледнете китайските автоизложения.Германия сама се линчува-заради решението да изостави ДВГ където е традиционно силна и да отиде да се мери на друго място.Отделно вече няма евтините суровини и отпадат предимствата и
отговор Сигнализирай
Новини