3 храни за плосък корем

Вижте кои стопяват мазнините при талията
Обновена: 1 мар 2017 21:27 | 1 мар 2017 21:20, Анна Дантева
2
3 храни за плосък корем
Снимка: архив, Reuters

Можем да имаме плосък корем, благодарение на тези 3 храни
Помагат за стопяване на мазнините в областта на талията

Плоският корем е цел за мнозина, но постигането ѝ често се оказва доста трудно. Добре известно е, че отказът от алкохола и множеството клекове могат да помогнат за намаляване на килограмите в областта на талията. Истината е, че има и някои храни, които могат да помогнат да загубим мазнини от тази област...

1. Пълнозърнест хляб

Препоръчително е да избягваме консумацията на храни, които бързо повишават нивата на кръвната захар. Причината е, че когато те се понижат отново, в организма се освобождават хормоните адреналин и кортизол, които да ги стабилизират.

Затова е препоръчително да ги заменим с пълнозърнести алтернативи, при които енергията се освобождава бавно.

В пълнозърнестия хляб се съдържат 4 пъти повече фибри, три пъти повече цинк и почти двойно повече желязо, в сравнение с белия хляб. Въглехидратите в пълнозърнестия хляб се разграждат значително по-бавно, което оставя и чувството за ситост за по-дълго.

Вижте кои са другите две в Tialoto.bg


2
Още от
Напиши коментар Коментари
2
0
 
3
 
! Отговори
Blake преди 11 месеца
Тези ги е хапала мухата - препоръчват бобови, хляб и диня (почти само захар) за отслабване... без коментар!
1
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
а най добре да не се яде никакъв хляб и тестени