Рекламната война в автомобилните компании продължава

В Москва Volvo и Audi атакуват с билбордове BMW
26 яну 2012 15:51, Диян Пенев
1
Рекламната война в автомобилните компании продължава
Снимка: AutoMedia.bg

Войната между водещите компании на автомобилния пазар достигна и до руската столица Москва. И докато досега основна роля в противоборството играеха BMW и Audi, които намираха всякакви начини да се атакуват, към битката на марките се включи и Volvo.

Шведите пуснаха транспарант с надпис "Volvo S60 - за тези, за които радостта не стига".

По този начин те леко се подиграха с рекламната кампанията на BMW, която носеше името "Give Me Delight (Дай ми удоволствие / радост)". И която звучеше горе-долу така така: "Радостта значи BMW, радостта не познава граници, радостта създава еталони". Тази реклама пожъна огромен успех и спечели доста отличия.

Интересното е, че преди няколко месеца и Audi нападна баварците със своя рекламен плакат, на който пишеше "Сменяме вашата радост / наслада за Audi A6".

Преди няколко години подобна рекламна война между BMW и Audi се разигра и по билбордовете на булевард Santa Monica в Южна Калифорния, САЩ.

Всичко обаче започна още през 2006 година по страниците на печатните медии, където освен BMW и Audi в рекламната война се включи и марката Bentley, която имаше и последната дума в спора. Макар и без рекламен текст, реклама на Bentley (на снимката) сама по себе си говореше много и прекрати за кратко развихрилия се спор между автопроизводителите.

Подробностите вижте ТУК


1
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
1
2
 
5
 
! Отговори
Китайците преди 8 години
То хубаво пишете за шведите от Волво, ама те са чисти китайци, откакто Форд продадоха автомобилите Волво на Джиили. Камионите, автобусите и корабите са си шведски, но автомобилите са китайски. Така че пишете китайците от Волво, независимо че колите все още се произвеждат в Швеция. Все пак става дума за собствениците, а не за работниците. Тъжно, но историята си прави майтапи.