В Русия създават нова марка за кортежа на Путин

Вариантите са два – възраждане на Руссо-Балт или пускане на бранда Орел
6 фев 2013 18:58,
16
В Русия създават нова марка за кортежа на Путин
Концептуалният модел Impression Снимкa: Руссо-Балт

Участниците в проекта „Кортеж”, който трябва да създаде напълно нова гама модели за руския елит, обмислят създаването на напълно нова марка. Това разкриха медиите в Русия, според които вариантите са два – възраждане на бранда "Руссо-Балт" или пускането на напълно нов, който ще се казва "Орел".

Според участници в проекта в логото на новата марка ще бъде включен гербът на Руската Федерация, но за целта трябва да бъде променен указ на президента от 1993 г., който ограничава неговото използване. Проблем може да се окаже и фактът, че в логото на "Руссо-Балт" също има двуглав орел, както и в герба на Русия.

Марката "Руссо-Балт" е създадена още през ХIX век в Рига, а през 1909 г. пуска първия си автомобил. До 1918 г. са произведени общо над 600 леки коли, но след революцията заводът й е преместен край Москва. Тогава "Руссо-Балт" започва да се занимава с производство на военна техника.

За "Руссо-Балт" започва да се говори през 2006 г., когато на изложението в Женева възродената от бизнесмените Владимир Райхилин и Виктор Такнов компания показва концептуалния модел Impression. По това време двамата предлагат да създадат лимузина за президента на Русия, която да бъде на основата на Rolls-Royce Phantom, но никой не проявява интерес към подобно нещо.

В момента "Руссо-Балт" не е сред фирмите, които участват в проекта „Кортеж”, но нейните собственици са готови да обсъдят евентуалното си включване в него. По проекта освен ГАЗ работят още компаниите ЗИЛ и Marussia Motors, както и Научно-изследователският автомобилен и моторен институт (НАМИ).

Още снимки и информация вижте в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


16
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
13
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Haltestelle разбира. Респект!
12
0
 
3
 
! Отговори
Сакън! преди 11 години
Недей,щото доста столици в Европа са виждали руско по улиците си...с купол!
11
0
 
0
 
! Отговори
mitko преди 11 години
Преди години две млади момчета представиха на ръководството на ВАЗ прототип на кола-Формула Уно,която можеше да стане сериа след резица "поправки".Старчетата - конструктори им казаха,че са луди и това било за загниващия капитализъм,с високи цени.Отговор на момчетата-при сериа от 25 000 коли годишно-цената ще е 4 200 долара...Сега1вече солиден чичко,едно от момчетата и в Pininfarina===
10
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Тая сутрин видях във вестника обява за коли за скрап. Познайте каква кола имаше на снимката.Иначе това на снимката прилича на увреден Вейрон. И хайде стига с тези снимки и рисунки. Кога ще видим нещо руско по улиците?
9
1
 
4
 
! Отговори
Haltestell преди 11 години
Извинявам се за случайно допуснати грешки. Иначе мнението ми е казано, за двуглавия орел нямам мнение. Пък НАМИ-01 е един красив автомобил от 30-те, направили са няколко броя. И самата статия товори за същото. Английският Фантом на ролса щи им бъдел платформа. Ще възраждат "бранда" (виж кви думи знаем, демек, тва марка кво беше?) "Опел". Ами че и м България се търкаляха няколко червени "Москвич"401 с блокове с опелови качествени щемпели. А онзи с москвича да каже осмак, дванайстак ли е, или 403
8
2
 
1
 
! Отговори
Haltestelle преди 11 години
Да бе, никой не казва нищо. Аз съм калпам летен шовьор с книжка от 61 г. и интереси от 51 г. към авто-мото-трак-делото от досовско време. Но като подкарам Бравата на сина ми или някоя служебна бричка Деу, Хюндай и т.п. е съвсем друго нещо.А СССР е изкарал войната със ЗИС-5, премествайки завода на Урал и заменяйки щанцованите красиви калници със заварени ъглести, които познаваме от филмите. И още "полуторки" ГАЗ-АА, емки (ГАЗ-М-1 Молотовец Первый) и англо-американски ленд-лийз.
7
2
 
3
 
! Отговори
До 2 преди 11 години
Ами какво да ти кажа. Предлага се статия. Под нея има място за коментари. Явно мястото е оставена с нарочната цел всеки да си изкаже мнението по повод статията. Явно и това ти е неясно.
6
3
 
7
 
! Отговори
Haltestelle преди 11 години
Исках да покажа чрез цитиране на книгата "Автомобили страны Советов" и "За рулем", че в Русия, тем паче СССР, никога не е създаван оригинален автомобил, като Форд Т, Фиат 124 или Уно, Опел Капитен, дори Остап Бендер се вози в "Испано Суиза". Водка правят, но не и автомобили. Първият съветски трактор също е "Фордзон-Путиловец". УралЗИС и "Победа" са студебейкъри, и т.н. и т.п. Самарата беше далечен отглас на Фиат 131 Мирафиори.Иначе частите са евтини, и аз си държа една LADA 1200S да карам тор
5
3
 
8
 
! Отговори
москвич 412 форсе.. преди 11 години
Моя москвич е на 34 години,гаражен е,няма никаква електроника и в студа си ми пали от рас...и неам никви ядове...
4
7
 
5
 
! Отговори
Haltestelle преди 11 години
Преди 25 г. Горбачов посети ВАЗ и им даде поръчение да станат водещи в автомобилната мода.Руссо-Балт е всички друго, не и руски. Латвия е била пълна с германци и евреи.МЗМА (АЗЛК, ликвидираният завод за москвичи) е по лиценз на Адам Опел АГ от 1940 г. Москвич 400/401 е Опел Олимпия.ГАЗ е Форд (ГАЗ-А, Форд-А, ГАЗ-АА, Форд-АА, ГАЗ-12 е нещо по-различно, ГАЗ-13 "Чайка" е трътлеста чайка)КАМАЗ е американо-френски хибрид и технологияЯАЗ и МАЗ възникват на базата на Лейланд и други английски прои
3
7
 
9
 
! Отговори
практик преди 11 години
До yesМи аз си карам един Москвич Алеко и съм много доволен. Части - има, цени - ниски, а като се сложи и това, че не се чупи лесно - карайте си западните трошки.
2
6
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
ако какво ще правят българите ,разбира се ще продължат да се спускат надолу ,надолу в калта
1
10
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Това определено не става. Няма смислен завършен вид. Просто поредната рисунка. Не знам защо постоянно ни замеряте с подобни неща. Плюс това показаното нещо въобще не може да участва в какъвто и да е кортеж или церемонии.