Lada на ток! С едно зареждане – 150 км

Ориентировъчната цена на Vesta-та ще е 40 000 щатски долара
4 яну 2016 12:07,
92
Lada на ток! С едно зареждане – 150 км
Снимка: АвтоВАЗ

Най-големият руски автомобилен производител – АвтоВАЗ, е готов с електрическа модификация на Lada Vesta, която ще получи добавка EV към името си.

Електромобилът е оборудван с електромотор с мощност 82 к.с. и комплект литиево-йонни батерии. С този агрегат седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 15,5 секунди, а максималната му скорост е ограничена по електронен път на 150 км/ч.

Зареждането на машината от стандартната електропреносна мрежа отнема около 9 часа, но при използването на специална станция – времето е 1,5 часа.

Това е вторият електромобил на АвтоВАЗ след El Lada, който бе изграден на базата на друг модел на марката – Kalina. Той обаче така и не се появи в серийно производство и си остана само тестови прототип, от който бяха създадени няколко бройки.

Шансовете на Vesta EV да излезе на пазара обаче са огромни, като от АвтоВАЗ посочиха и ориентировъчната му цена – 40 000 щатски долара.

Още за Lada Vesta вижте в Automedia.bg

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


92
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
68
1
 
7
 
! Отговори
Реалист преди 8 години
Не се карайте.Това е сомо хубава рисунка като колата на Путин и такава ще си остане.
67
1
 
5
 
! Отговори
Sando преди 8 години
Po- dobre toyotata, izliza goredolu syshtite pari
66
1
 
6
 
! Отговори
позитано 20 преди 8 години
Немците правят коли,французите любов а руснаците бомби.
65
3
 
3
 
! Отговори
АЗЛК преди 8 години
от утре всичките ушати хибриди на лади ако набарам някой със западен автомобил ще го спукам от бой
64
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До дге за ччеп за зеле не става а за 40 000 можеш си взе нов мерцедес или нещо японско чисто ново и с гаранция
63
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
абе барем *** външен вид са я докарали Руснаците ! ... Взеха и те да се понаучават как се правят коли ... малко късно ама ...карай !
62
2
 
5
 
! Отговори
дге преди 8 години
абе ако беше 40 000 лв можеше и да вземем една фирмена .....то в града става !
61
8
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
някой да се е возил на руски тролей? Да , технологиите там наистина бяха без аналог в света , просто по света няма чак такива *** . Сега всички ще си потрошат краката да купуват Лади - тролей за по 40 000 долара парчето , при положение че Аурис хибрид примерно струва под 40 000 лева в България и си е напълно функционален автомобил за ежедневието
60
4
 
4
 
! Отговори
Бухал преди 8 години
иска храна, вода и *к.е.н*е*ф в движение, че тва си е яко бач, е и една рускиня от време на време за презареждане :-)
59
4
 
4
 
! Отговори
Бухал преди 8 години
ЛУДА ВЕСТА, няма значение батерията, возилото има скрит източник на безплатно електричество и никога няма да се наложи да се разреждат батериите, сичко е ток и жица, и безплатното електричество е изобретено от българин, той си седи скрит в колата и върти генератора за ток :-) иска храна, вода и *** в движение, че тва си е яко бач, е и една рускиня от време на време за презарвждане :-)
58
9
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Ладата 995кг, батерията 1500 кг-руска работа..ха.ха
57
10
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Огромни били шансовете, ама да излезе на колекционерски пазар и да се купи като единствен произведен автомобил. Писна ми от руска пропаганда. Хорята стъпиха на Луната, пращат роботи до Марс, станции до Плутон и какво ли не, а тези само дрънкат оръжие.
56
5
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Да, ей сега хукнах да давам 70 бона за лада.
55
6
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
лада не мерси неми трябва каруца
54
3
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До самара ами те и прототипите им едни дето само спец мега ултра секретна комисия колхозници ги е виждала Но яко лъжене за без аналоговото нещо си им е в кръвта на рашките
53
4
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
да си го кажем направо рашките евтино като китаеца и качествено като европееца немогат да строят нищо за това всичкото им е едно без аналогово дето никой го не ще
52
5
 
7
 
! Отговори
самара преди 8 години
още от времето на ссср руснаците са много добри на прототипи, но опрат ли нещата до серийно производство- край.
51
2
 
8
 
! Отговори
Румбо преди 8 години
Реално по-полезен е един хибрид,отколкото изцяло електрическа кола(абстрахирайки се от марката).Пък ако ще двигателят с вътрешно горене да е само 50-70 коня.100км само на ток е достатъчно за из града,откъдето ще дойде голямата икономия.Извън града и тея коне са достатъчно за поддържане на разрешената скорост.Електричеството ще помага при рязко ускорение или голям наклон при изкачване,а при спускане ще е спирачка и ще зарежда.Всъщност това го има,само дето цената е височка.
50
5
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
В РФ имат голямо производство на литиево йонни батерии. Преди години се хвалеха с един от най-големите заводи в света. Явно обаче е бошлаф работа, щом не могат да докарат цена на км пробег с евтината си рубла..
49
4
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До 58 не ти твърдя че Стената е стока ама поне не гние на третия месец уж от солта по пътищата като Вестата а и ВАЗ и нормална трансмисия са две корено различни неща