Audi вдигна завесата на новите S4 и S4 Avant

Седанът и комбито са получили 3,0-литров мотор с 354 к.с.
25 фев 2016 12:44, Красимир Ангелов
3
Audi вдигна завесата на новите S4 и S4 Avant
Снимка: Audi

Седмица преди началото на автосалона в Женева германската компания Audi разкри подробна информация за седана S4 и комбито S4 Avant, които ще се появят на пазара през тази тази година.

И двата автомобила са оборудвани с 3,0-литров TFSI двигател, развиващ мощност от 354 к.с. и максимален въртящ момент от 500 Нм. Той е комбиниран с 8-степенна трансмисия Tiptronic.

Седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,7 секунди, а комбито за 4,9 секунди, като максималната скорост и при двата модела е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

Традиционно за подобни автомобили просветът е намален, като двете коли на Audi са с 23 мм по-ниски от стандартното A4. Седанът и комбито са оборудвани със система Quattro, която в стандартен режим предава по-голямата част от тягата към задните колела, но в случай на нужда реагира и я препраща към тези, които имат по-добро сцепление.

Audi S4 и S4 Avant разчитат и на допълнителен диференциал, който разпределя въртящия момент между задните колела.

Двете спортни версии са получили приборен панел, представляващ дисплей с размер 12,3 инча. За автомобилите е предвиден специален спортен режим, при чието активиране от екрана се премахват всички ненужни данни.

Автомобилите са оборудвани също така с последно поколение на мултимедийната система MMI, която може да работи както със смартфони Apple, така и с устройства, ползващи Android. Собственикът на машината има на разположение мобилно приложение, с чиято помощ може да отключва и заключва вратите, да стартира отоплението и да търси място за паркиране.

В Европа новите Audi S4 и S4 Avant ще излязат през лятото, като цените на седана стартират от 59 300 евро, а на комбито от 61 500 евро.

Още новини от света на автомобилите четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


3
Още по темата: Audi
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
От кога диференциала разпределящ усилието между ляво и дясно колело се счита за лукс. Представям си кола без такъв диференциал - дрифт на всеки завой.
2
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Това сигурно ще са от последните 3 литрови двигатели изобщо. Сега, като затегнат еко-нормите, ще се возим на 1.2, а баровците на 1.4 сенокосачки.
1
5
 
3
 
! Отговори
sostin преди 8 години
Кви са тиа Аудита бе , Харашойците праат некви ненормални Лади по 140 кона , за кво си говорим?